השופט פסק: המודעות של ישראל גנץ לא חוקיות - סרוגים

השופט פסק: המודעות של ישראל גנץ לא חוקיות

יו"ר ועדת הבחירות הורה הערב (חמישי) למועמד לראשות מועצת בנימין, ישראל גנץ להסיר עד מחר בשעה 12:00 את הסקרים שפרסם: "ההוראות ברורות ולא ניתן להתעלם מהן"

author-image
השופט פסק: המודעות של ישראל גנץ לא חוקיות

יו"ר ועדת הבחירות הורה הערב (חמישי) למטה של המתמודד לראשות מועצת בנימין, ישראל גנץ להסיר עד מחר בשעה 12:00 את הסקרים שפרסם

ההחלטה התקבלה בעקבות עתירה של מטה המועמד השני, שילה אדלר, באמצעות עו"ד שירה בלום-וולף, לפיה מטה גנץ מבצע פרסום של סקרים שלא על פי כל הוראות החוק.

לפיו, חובה להציג בפני הציבור את כל הנתונים שהוצגו בסקר: שאלות, תאריכים ועוד. לטענתם, "זו גזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה". אולם השופט דחה כאמור את תשובתם, הורה על הורדת המודעות ושלהבא ישאלו פחות שאלות.

תשובת השופט על הסקר

ממטה שילה אדלר נמסר: "נמשיך לפעול בצורה שקופה ומכבדת. אנו שבים ודורשים ממטה גנץ לחשוף את הסיכום אליו הגיע עם דגל התורה ואת פרטי הדיל גנץ-דרעי. כי הגיע זמן שקיפות. הגיע זמן בנימין".

שוקלים את צעדינו

ממטה ישראל גנץ נמסר בתגובה: "מטה גנץ ערך שני סקרים מקצועיים באמצעות מכוני סקרים מהוותיקים והידועים בישראל. הסקרים נערכו על פי כל הפרמטרים המדעיים הסטטיסטיים המקצועיים.

שני הסקרים קבעו כי ישראל גנץ גובר על שילה אדלר ומנצח בבחירות בבנימין. לעומת סקרי עומק אלו ערך מטה אדלר סקר מסרונים חסר ערך מקצועי ואקדמי אשר אליו הוצמדה הערה כפי המחויב בחוק: "אי אפשר להסיק מהסקר מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור"

בצר להם פנו במטה אדלר וחיפשו בנרות כשלים בהתנהלות מטה גנץ. כל שמצאו היה שמהמודעות המפרסמות את תוצאות הסקרים האמיתיים נשמטו בטעות השאלות שנשאלו בסקר. לכן הורתה ועדת הבחירות לתקן את הפרסום. אנו שוקלים את צעדינו במישור המשפטי ובמישור המעשי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אני בעד (עם)ישראל
י | 26-10-2018 0:05
2
מאז הסכם דרעי-גנץ ,גנץ מצפצף על החוק
יגאל | 26-10-2018 0:14
אוי לרשע ואוי לשכנו,ישראל חשוף את ההסכם,דרעי לא תומך לחינם במזרוחניקים,ולמה להוציא תלמידים מישיבות לכנס פוליטי? כדי שהאולם ייראה מלא? מאיפה הכסף ? הקבלנים מזרימים ואין מגבלה.
3
אבי רואה בשנאת האדם יביא לניצחון שילה
חיים | 26-10-2018 0:24
ישראל בורח מאבי וכותב כח חדש,מגיע אבי ונדבק אליו,אז ישראל מוציא סלוגן חדש קומה חדשה, אבי וישראל שברו שמירה בכבישים,בחינוך המיוחד,במשכורות של המטפלות במעונות,ובאי אמירת שלום לעובדי המועצה והתעלמות בוטה מהאנשים השקופים,ובחירת אנשים לוקה,שמריהו עסקן חרדי,רפול רכז ברגבים,אלה האנשים שיהיו במועצה,עובדי המועצה תחשבו טוב עם מי אתם רוצים לעבוד,או עם הכוורת המפוארת של שילה,מקצועית,חזון,הקשבה,גובה העניים,ויחס אנוש.
4
מאז ההסכם דרעי-גנץ,גנץ לא רואה את החוק
ליאור | 26-10-2018 0:29
ישראל והקבלנים,הקומבינטורים מחרשה,דרעי,שס,רגבים,מאיפה הכסף?
5
ומה פרטי הדיל אדלר-הרב מאזוז?
משה | 26-10-2018 10:13
משום מה, רק בתל ציון אדלר מפיץ מודעות שהרב מאזוז תומך בו. אפשר לדעת מה פרטי הדיל אדלר-הרב מאזוז?
בבקשה, תראה בעצמך במודעות שפורסמו ,כנס..
אברהם רוזנברג | 27-10-2018 23:47
הרב מאזוז בירך את שילה אדלר כך מופיע גם בכרזות מטעם הרב מאזוז ושוב מדגיש הרב מאזוז בירך אותו לעומת מר גנץ שסגר הסכמים עם דגל התורה ועם מכלוף דרעי כפי שהם בעצמם מפרסמים שהם הגיעו איתו לסיכומים ומישם מה הסיכומים ניסתרים מעיני הציבור הרחב של התושבים בקיצור למי שרוצה שדרעי וסמוטריץ ישלטו במועצת בנימין שיבחרו גנץ וכל אלו שרוצה שהתושבים ישלטו במועצה שיבחרו שילה אדלר פשוט מאד