מתקפה נוספת בארה"ב: מטען חבלה נשלח לשחקן הקולנוע המפורסם

מתקפה נוספת בארה"ב: מטען חבלה נשלח לשחקן הקולנוע המפורסם

משטרת ניו יורק הודיעה כי החלה בחקירת חבילה חשודה בשכונת טרייבקה שבניו יורק, אשר יועדה לשחקן הקולנוע המפורסם רוברט דה נירו. מדובר במטען הדומה לאלו שנשלחו אמש לבכירים דמוקרטיים בוושינגטון

author-image
ארה"ב: מטען חבלה נשלח לשחקן הקולנוע המפורסם
  שחקן הקולנוע רוברט דה נירו (צילום: שאטרסטוק)

מתקפה נוספת בארה"ב: משטרת ניו יורק הודיעה כי החלה בחקירת חבילה חשודה בשכונת טרייבקה שבניו יורק, אשר יועדה לשחקן הקולנוע המפורסם רוברט דה נירו. מטען החבלה בחבילה לא הופעל ולא היו נפצעים באירוע.

על פי הודעת המשטרה, החבילה נמצאה בתיבת דואר בשכונה, כשהכתובת המצויינת עליה הייתה של מסעדת "טריבקה גריל" הנמצאת בבעלותו של דה נירו. בעת מציאת המטען המסעדה פונתה יחד עם בנייני המגורים הסמוכים לו. עוד דווח כי החבילה דומה לחבילות החבלה שנשלחו אתמול לבכירים דמוקרטיים בוושינגטון, ביניהם נשיאי ארה"ב לשעבר ברק אובמה וביל קלינטון, וכן למטעני החבלה שנמצאו בדרך לבניין הקפיטול בבירה האמריקנית ובאולפני החדשות של רשת CNN.

שחקן הקולנוע רוברט דה נירו נחשב כמתנגד ידוע למדיניות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והמפלגה הרפובליקנית. במהלך הבחירות לנשיאות בשנת 2016 השתתף בקמפיין של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, וכן הרבה להתבטא בגנותו של טראמפ, אותו כינה בין השאר "אדם מטומטם שהייתי רוצה להכות".

טראמפ עצמו התבטא לא אחת נגד הקמפיין של דה נירו נגדו, אשר היה לטענתו חסר בסיס. "נראה שרוברט דה נירו, אדם בעל משכל נמוך מאד, חטף יותר מדי אגרופים לראשו בצילומי הסרטים שלו" כתב בטוויטר. "אני לא חושב שהוא מבין שהכלכלה בארה"ב הגיעה לשיא של כל הזמנים, ורמת האבטלה נמוכה מאי פעם. הגיע הזמן שיתעורר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו