איתמר בן גביר: "הגיע הזמן ששקד והבית היהודי יפרשו מהממשלה"

איתמר בן גביר: "הגיע הזמן ששקד והבית היהודי יפרשו מהממשלה"

עורך הדין איתמר בן גביר, קורא לשרת המשפטים איילת שקד ולראשי הבית היהודי להודיע על פרישה מהממשלה לצורך החלפת נתניהו: "זהו צו השעה"

"הגיע הזמן ששקד והבית היהודי יפרשו מהממשלה"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

דחיית פינוי חאן אל- אלחמר.

עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי תנועת 'עוצמה יהודית', קורא לשרת המשפטים איילת שקד ולמפלגתה הבית היהודי לפרוש מהממשלה וזאת בעקבות הוראתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבטל את הפינוי על אף החלטת בג"צ להרוס אותו.

בשיחה לסרוגים, אמר בן גביר כי "לאורך שנים ארוכות נתניהו ומפלגתו תירצו את אי אכיפת החוק כלפי הערבים בטענות כי בג"צ לא מאפשר הריסה. כעת נפל דבר בישראל; בג"צ אישר להרוס ודחה פעם אחר פעם  עתירות נגד הפינוי אלא שלפתע יצא המרצע מן השק ואנחנו מתבשרים כי נתניהו הורה לבטל את ההריסה והפינוי".

לדברי בן גביר, הגיעה העת ששרת המשפטים, שקד, ומפלגתה הבית היהודי, יודיעו על פרישה מהממשלה: "שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית, קבע מפורשות כי הוא לא יאפשר דחיות נוספות, ואפילו אם הערבים יטענו כי יש לחכות עם הפינוי לצורך בית הספר שאוכלס שם הוא דחה את הטענה והסביר כי בית הספר אוכלס אך ורק כתרגיל ולצורך מניעת הפינוי".

"איילת שקד היא שרת משפטים מוערכת", הוסיף בן גביר, "היא אחראית על מערכת המשפט והרי ממשלת ישראל ירקה על מערכת המשפט. עד שבית המשפט העליון נותן פסק דין אחד מתוך מאות שמורה לאכוף את החוק מול הערבים, מגיעה ממשלת ישראל ומתקפלת. על נתניהו אני לא מתפלא, אך שרת המשפטים חייבת לשים לזה סוף ולא לאפשר את הביזיון גם כלפי מערכת המשפט, גם יריקה בפרצוף שלטון החוק ובעיקר פגיעה קשה בבוחרים של 'ממשלת הימין'".

בן גביר טוען כי בכל מקרה ברור למערכת הפוליטית כי הולכים לבחירות :"ממשלה שמתקפלת מול כנופיית המחבלים בעזה אסור לה להמשיך לנהל את המדינה, אך כאשר הממשלה מתקפלת לא רק מול החמאס אלא גם מול כמה עשרות ערבים שאיימו איומים, אני מצפה שראשי הבית היהודי יקיימו מסיבת עיתונאים ויודיעו: 'הולכים לבחירות', זה  צו השעה וחייבים להחליף את נתניהו ויפה שעה אחת קודם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תפנו לישיבת בית אל ולעומד בראשה
גבעת האולפנה בית אל | 21-10-2018 9:10
כל העוד של הבדואים מסתמכים על ההסכם של גבעת האולפנה בבית אל פינוי שקט בתמורה לבניית בתים לאברכים וישיבה חדשה גם במנהל מבינים שאחרי שהרב קרא לכולם למסור את הנפש והסכים לפנות בתמורה לטובות הנאה למוסדות שלו זה יהפוך להיות תקדים אבל את אנשי בית אל זה לא מעניין העיקר שהם דאגו למצב הפיננסי של המוסדות ארץ ישראל וההשלכות פחות מעניין אותם
2
במי בדיוק? מי יכול לקבל רוב בכנסת, ומי
גידי | 21-10-2018 18:13
יש לו סיכוי להקים ממשלת ימין אחרי הבחירות. איתמר יקירי, תעשה מה שאתה יודע מצוין להגן על החלשים מול מלתעותיה של הפרקליטות שמתנהלת לעתים בצורה שמעוררת תחושה של פשע שנאה ותעזוב את הפוליטיקה הקטנה. בבתי המשפט זקוקים לך ורק שם.