"משת"פ": סערה בעקבות נאומו של מנכ"ל בצלם באו"ם - סרוגים

"משת"פ": סערה בעקבות נאומו של מנכ"ל בצלם באו"ם

מתקפה חריפה נגד מנכ"ל ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם', חגי אלעד, שהעיד נגד מדינת ישראל מול מועצת הבטחון של האו"ם דנון: "תתבייש לך, משת"פ"

"משת"פ": סערה בעקבות נאומו של מנכ"ל בצלם באו"ם
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, יצא לפני זמן קצר (חמישי) במתקפה חריפה נגד חגי אלעד, מנכ"ל ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם', שנשא נאום בפני מועצת הבטחון של האו"ם במהלכו העיד נגד מדינת ישראל. זו הפעם הראשונה בה אזרח מעיד נגד מדינתו בדיון קבוע של מועצת הביטחון על המצב במזרח התיכון

במהלך נאומו אמר אלעד: "ישראל ממשיכה בשגרת הכיבוש באין מפריע, מציאות זו מתוארת פעמים רבות כ'סטטוס קוו', אולם היא רחוקה מלהיות סטאטית. מדובר בתהליך מחושב היטב של קריעתו לגזרים של עם שלם, פיצול אדמותיו, ושיבוש חייו: ניתוק רצועת עזה מהגדה המערבית, פיצול הגדה למובלעות קטנות, ובידוד מזרח ירושלים משאר הגדה באמצעות חומות. כל שנותר הוא פירורים מבודדים, קלים לדיכוי".

מיד לאחר דבריו, עלה דנון לנאום ותקף את אלעד: "ארגון 'בצלם' מקבל מימון מהאיחוד האירופאי והוזמן לפה על ידי בוליביה, מדינה שרומסת זכויות אדם, כדי להשמיץ את הדמוקרטיה הישראלית, אך למעשה הוא רק מחזק אותנו."

"תראו לי פלסטיני או בוליביאני, שיגיע למועצת הביטחון ויעז להשמיץ את מדינתו. במקרה הטוב, הוא יסיים בבית כלא", הוסיף השגריר.

השגריר דנון פנה בעברית למנכ"ל 'בצלם' ואמר: "מר אלעד, אתה אזרח מדינת ישראל שמשרת את האויבים שלנו. הם משתמשים בך נגדנו. חיילי צה"ל שומרים עליך ואתה בא לפה כדי להכפיש אותם? תתבייש לך, משת״פ".

חציית קו אדום

סגן השר מייקל אורן אמר  "נכונותו של חגי אלעד, מנכ"ל 'בצלם' להיענות לבקשת בוליביה – מדינה אנטי ישראלית מובהקת, ולהופיע בדיון של מועצת הביטחון שהתכנסה על מנת לגנות את ישראל ולערוך לה דה לגיטימציה – חוצה כל קו אדום. עצם העובדה שדווקא ישראלי הוא זה שמתייצב לצד אלו השואפים להשמידנו, בזמן שהאמריקאים מתייצבים לימין מדינת ישראל אל מול מבקשי רעתה – רק מבליט את המצב הבלתי נסבל".

"על ישראל לנקוט בכל הצעדים הנחוצים בכדי להגן על עצמה בפני גוף אשר מתחזה לארגון זכויות אדם, אך בפועל דואג להכפיש את ישראל ובמקביל לחזק את אויביה", אמר אורן.

מפיץ שקרים על בימת האו"ם

יו"ר האיחוד הלאומי, אורי אריאל, אמר כי "מנכ"ל בצלם חגי אלעד המסית הראשי מפיץ שקרים על בימת מועצת הביטחון של האו"ם. לא ציפינו ממך ליותר. הסתה בחסות גורמים חיצוניים אנטישמיים מחזקת את האנטישמיות בעולם כולו".

נשמע כמו דובר החמאס

שר התקשורת איוב קרא התייחס אף הוא לנאומו של אלעד ואמר: "מנכ"ל בצלם מדבר באו"ם כמו דובר החמאס לפחות. הוא קורא למעשים נגד ישראל? אני קורא למעשים נגד בצלם. הגיע הזמן להוציא ארגונים כמו בצלם, שמשתפים פעולה עם אויבי ישראל ומוציאים את דיבתנו בעולם, פועלים עם מחרימנו ולא מגבים את חיילנו שרק שומרים על בטחוננו, אל מחוץ לחוק. שיאים של חרפה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
בצלם אלעד
שרה | 18-10-2018 18:37
יאלה תעבור לעזה שקרן וחנפן ופחדן ועוד תתבייש לך חולה לך לטיפול מחפש צומת לב האוייבים שלנו שהשם ישלם לך אמן
תודה לאל ש99.99 אחוז של עם ישראל נורמלים
יפה יוסף | 18-10-2018 19:52
ולא מן הסוג החלאי של אלעד . הקבה דואג לאחדות בעם ישראל לכבודו יתברך. תודה לאל.
2
לגרש את אלעד לבוליביה.
יהודי | 18-10-2018 18:54
שיהנה לו שם.
3
בצלם
יהודי | 18-10-2018 19:04
שאפו להם למה לא אם יש ממשלה שפוחדת מגול ילד. סליחה מכול ילדה קציני צבא ומשטרה חוטפים כפות ושותקים אז מה חשבתם אתם גברים תוציאו אותם מחוץ לחוק ויום אחד קודם. תנועת ״כך״ לא גרמה 5% נזק מהנזק שגורם בצלם ואין משיב. אומר לכם אמת עכשיו מתפרסם בתל אביב. ״כלבים כן, דתיים לא״. אם לכלבים האלה מותר לדבר כך אז אני אומר שצריך למצוא את היאלר הבא שיסיים מה שקודמו החל. לצערי. השמאל עם האגנדה של הרצל איך לחסל יהודים ואיך לפרק את היהדות ולנצר את כולם. שרדנו את עמלק מי אתם חושבים שאתם. אפילו ילדים גנבתם לנו מה הפלא שהיטלר טבח בכם אני עכשיו מבין אם ליהודים אתם מייחלים שמד אז רק אלוקים יודע מה עשיתם באירופה. אז כנראה שהגיע לכם
4
בצלם
שמעון סלם | 18-10-2018 19:05
בושה וחרפה שיש לנו במדינה אנשים כאלה אנחנו נשמח מאוד שתעבור לגור בעזה בוגד אלעד מנכל בצלם
5
מויסר ארור, ימ"ש, הוציא את עצמו מכלל ישראל
רן | 18-10-2018 19:15
שימות בקרוב ובייסורים קשים אמן. עליו ועל חבריו אנחנו מתפללים 3 פעמים ביום ולמלשינים אל תהיי תקווה...
6
ליכלוך הוא סך הכל בן זונה ובוגד בעם היהודי קפ
יעקב | 18-10-2018 20:52
הוא סך כפו כמו זמן הגרמני בזמן מילחמת השניה שמכרו יהוהדים לגרמנים בזמן מילחמה
7
יהודה איש קריות - והמבין יבין!
אוראור | 18-10-2018 21:01
יהודה איש קריות - והמבין יבין!
8
מה זה הדבר הזה
רונן | 19-10-2018 0:43
חייבים לגרש אותו לרשות הפלסטינית ואת משפחתו דחוף דחוף אם היה חי במדינה אחרת במקרה הטוב היו אונסים את אשתו והבנות שלו וא מוציאים אותם להורג יש גבול לדמוקרטיה החזקה שאנו חיים בה
9
חגיגת
רפי | 19-10-2018 5:51
אדם כזה שפל מיזרע עמלק לא מבין שמדינת היהודים תמשיך להתקיים תמשיך לתת פול גז בניוטרל סופר מחבל
10
יהודים מאז ומתמיד היו משתפ"ים ומלשינים
מסתכל לאמת בפנים | 19-10-2018 8:30
אנחנו העם היהודי משחר האנושות עם נרמס מדוכא מבודד ומוחלש ולכן תמיד הינו מצויינים של השטינקר המלשן המשתפ וכורע לרגלי גויים.זה לא רק מנכל בצלם עולים עליו הקרן החדשה ושאר הזבל מהאנושי שבחברה שלנו לצערי הרב אין כאן אסונות טבע במדינה שלנו כגון: צונאמי שיטפונות מפולות בוץ שידללו מידי פעם את החברה שלנו מטינופת שבתוכנו. מספיק להסתכל על גץ שרומס ברגל גסה יומיום את ההגדרה הבסיסית של המושג דמוטקרטיה מתגוננת ומרשה לאוייבנו מבית ומחוץ לקעקע את זכותנו לחיות בשקט ושלווה. מסקנתי היא שהעם היהודי זקוק כל רבעון של מאה לדילול מאסיבי כדי שישאר הגרעין האיכותי ושוב עד שיצמח מתוכנו שוב היהדון כמו חגי אלעד וכו'.
11
חגי אלעד
יהודית | 19-10-2018 8:56
לא מדינת ישראל היא המכשול להסדר כלשהו עם הערבים. האחרונים הם אלו שמאז תוכנית החלוקה ב-1947, התנגדו לכל הסדר והתאגדו כולם יחד במזימה להשמיד כל יהודי בארץ ישראל.עדות לכך הם המעשים שנעשים נגדנו בכל יום בגבול הדרומי ובצפוני מעת לעת. אז חגי אלעד, אתה לא ראוי להיות אזרח במדינתנו, חפש לך בית מחוץ לגבולותינו, שם יאמצו אותך בזרועות פתוחות, באיראן, בתורכיה של ארדואן ובכל מדינה ערבית לבחירתך. במדינות אלה יש זכויות מלאות וחיי רווחה לכל האזרחים. אתה מתועב, שקרן, חסר ערך מוסרי. על המדינה לשלול את אזרחותך.
12
חגי אלעד
יצחק ניר | 19-10-2018 14:31
חגי אלעד מארגון בצלם הוא סמן ימני של המוסר היהודי/ישראלי. בעוד כולנו מעדיפים להנות משגשוג יחסי ולהעלים עין ממצוקת השכנים. יש בקרבנו גיבורים אמיתיים שלא חוששים להביע את דעתם למרות קיטונות השופכין ואיומים על חיו. קראו את ספרי הנביאים המתריעים בשער על המון מוסט של ׳אכול ושתו כי מחר נמות׳ אם ז’בוטינסקי היה חי הוא היה מצביע על חגי ואומר זהו קיר הברזל של המדינה.
13
בושה וחרפה!! אזרח ישראל מדבר סרה נגד ישראל.
אןרלי | 19-10-2018 16:16
מביש !!!
14
ראיתי שהעלימו איזה...
| 21-10-2018 19:28
ראיתי שהעלימו איזה עיתונאי משהו פשוט מאוד בוא תעשו לי העברה 6המשימה תושלם הרי אנחנו רק רוצים משכורת שמאל שמאל תשרפו
15
ראיתי שהעלימו איזה...
| 21-10-2018 19:29
ראיתי שהעלימו איזה עיתונאי משהו פשוט מאוד בוא תנו לסונים לנקות את השטח המשימה תושלם הרי הם רק רוצים משכורת שמאל שמאל