"נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא; אנחנו צריכים כוח" - סרוגים

"נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא; אנחנו צריכים כוח"

יו"ר הבית היהודי רשם נצחון חשוב בועידת המפלגה לאחר ששינויי החוקה שהוביל עברו ברוב קולות: "ככה נראית דמוקרטיה. דעות שונות וזה בסדר. אני אוהב ומעריך כל אחת ואחד מכם"

(צילום: סרוגים)

לפני שעה קלה (ראשון) הסתיימה ועידת 'הבית היהודי', במהלכה אושרו מספר תיקונים של יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, בחוקת המפלגה.

במהלך הכנס נחשפה רשימת מועמדי הבית היהודי ברחבי הארץ לבחירות המוניציפאליות וכן נערכה הצבעה על התיקונים בחוקת המפלגה, שעיקרם הוספת שריון נוסף בעשירייה הראשונה ליו"ר המפלגה, הגדלת מספר חברי הנשיאות, מתן אפשרות ליו״ר המפלגה לקבל החלטות בנושא פרישה מהממשלה וכן מספר שינויים בכינוס חברי המרכז.

(צילום: סרוגים)

בפתח דבריו לאחר ההצבעה שעברה ברוב של 240 חברים מול 145 בלבד, אמר בנט: "אני גאה במפלגה הזו. ככה נראית דמוקרטיה. דעות שונות וזה בסדר. אני אוהב ומעריך כל אחת ואחד מכם".

בנט התייחס לקמפיין ההדתה ואמר כי "יש ניסיון בשמאל הקיצוני להדיר מהציבוריות הישראלית כל סממן של מסורת יהודית. אני כשר חינוך רוצה שכל ילד וילדה יכירו את המסורת, את הסיפורים, שידעו מי היו חז"ל, שיעשו אמא ואבא של שבת".

(צילום: סרוגים)

בהמשך התייחס בנט לבחירות הבאות ואמר: "הבחירות הבאות אינן על מי יהיה ראש הממשלה הבא, הוא יהיה בנימין נתניהו. השאלה היא האם הבית היהודי ינצח וימשוך ימינה כך שתהיה ממשלת ימין או ששאר המפלגות ימשיכו למשוך מרכז- שמאלה. הצלחנו בהרבה דברים: הקמנו פקולטה לרפואה באריאל, הסטנו את מערכת המשפט לכיוונים שמרנייים יותר, הקמנו אוניברסיטה שאיננה מתוקצבת כדי לפתוח תחרות, ביטלנו את מל"ג יו"ש – היום יש מל"ג אחד למדינה אחת. אבל גם בחלק מהמקרים איננו מצליחים. השאלה בבחירות הבאות היא האם תהיה לנו ממשלת ימין עם ערכים שאנחנו מאמינים בהם, או שנצביע ימין ונקבל שמאל".

(צילום: סרוגים)

"במשך שנים", הוסיף בנט, "הציונות הדתית לא הייתה חזקה מספיק. היום יש לנו יד על ההגה בחינוך, בכלכלה, במשפטים. לכן אנחנו צריכים כוח כדי להיות השותפים הדומיננטיים בממשלה הלאומית הבאה".

(צילום: סרוגים)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אסור להתפתות להצביע ליכוד
צודק | 14-10-2018 21:13
בכל מקרה נתניהו יהיה ראש ממשלה
2
אחרי עמונה תשכח מזה שנצביע לך שוב
רק בן ארי! | 14-10-2018 21:19
נכשלת - הביתה !!! ישראל צריכה עוצמה יהודית !!!
3
מבפנים הכל נוצץ. אולם מבחוץ יקבלו רק 7 מנדטים
עמוס | 14-10-2018 21:45
הבנת?
4
אני על גבול החילוני ,ומצביע רק בית יהודי
ביתר | 15-10-2018 1:47
חובה לאגף תליכוד מימין
5
נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא
אייל להב | 15-10-2018 7:48
כל אחד עגיף רק לא הוא
6
הבית היהודי - מפלגה מיושנת שפג תוקפה
חיליק הדתל"ש | 15-10-2018 12:12
חברים, הגיע הזמן להתעורר - ימי התנך הסתיימו מזמן. מדינות דתיות הן אסון. (לדוגמא: סעודיה, איראן, אוקלהומה). רוצים ישראל משגשגת? הגיע הזמן לאמץ ערכים חילוניים ופוליטיקה בת ביצוע. רק ממשלת אחדות בהובלת יאיר לפיד וציפי לבני תוכל להחזיר את ישראל אל חיק המדינות המשגשגות.