סגן הנשיא לשעבר: "הנשיא טראמפ פוגע בערכי ארה"ב" - סרוגים

סגן הנשיא לשעבר: "הנשיא טראמפ פוגע בערכי ארה"ב"

סגן נשיא ארה"ב לשעבר ג'ו ביידן תקף בחריפות את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בעצרת לקראת בחירות האמצע בארה"ב: "הנשיא פוגע בערכים האמריקניים, הוא העביר את המנהיגות לעריצים ובריונים"

author-image
סגן הנשיא לשעבר: "הנשיא טראמפ פוגע בערכי ארה"ב"
  סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן (צילום: שאטרסטוק)

מתקפה חריפה נגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: סגן נשיא ארה"ב לשעבר ג'ו ביידן תקף אמש (שבת) את הנשיא האמריקני בנאום שנשא בעצרת במדינת קנטאקי, לקראת בחירות האמצע לקונגרס. בין השאר טען כי "הנשיא טראמפ פוגע בערכים האמריקניים, וקורע אותם  לגזרים", וכן כי "טראמפ העביר את המנהיגות העולמית לעריצים ולבריונים".

"הדוגמה שארה"ב נותנת כיום לשאר העולם היא עצובה" הוסיף ביידן, שכיהן כסגן הנשיא תחת ברק אובמה הדמוקרטי. "הנשיא טראמפ מציב את האינטרסים האישיים שלו מעל האידיאלים של כולנו- וכתוצאה הערכים הדמוקרטיים במדינה עומדים תחת מתקפה".

בסיכום נאומו שאל את הנוכחים: "השאלה היא לא מי זה דונלד טראמפ, ארה"ב כבר יודעת טוב מאד מי הוא. השאלה האמיתית היא: מי אנחנו?".

ביידן נחשב כיום לאחד המועמדים המובילים להתמודדות מול טראמפ בבחירות הבאות לנשיאות ארה"ב בשנת 2020, אך בשלב הזה עדיין לא יודע האם הוא אכן יתמודד. לטענתו של ביידן, החלטה סופית בנושא תתקבל בינואר הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו