מפוני עמונה מאושרים: "עכשיו זה סופי" - סרוגים

מפוני עמונה מאושרים: "עכשיו זה סופי"

"יום חג עבורנו": מפוני עמונה, מודים היום (רביעי) על דחיית העתירות שהגישו ארגוני שמאל נגד הקמת היישוב עמיחי. ואומרים לסרוגים: "בטווח הקרוב צפויות להצטרף עוד מאות משפחות"

author-image
מפוני עמונה מאושרים: "עכשיו זה סופי"

"יום חג עבורנו": מפוני עמונה, מודים היום (רביעי) על דחיית העתירות שהגישו ארגוני שמאל נגד הקמת היישוב עמיחי שפורסמה לראשונה בסרוגים. ואומרים לסרוגים: "בטווח הקרוב צפויות להצטרף לעמיחי עוד מאות משפחות"

לאחר מאבק עיקש והירואי אותו בשנים האחרונות, בג"ץ דחה את העתירות נגד הקמת עמיחי וקבע שאינו דן בסוגיית הקמת ישובים חדשים ביו"ש. בכך למעשה, הוסר המכשול האחרון מהקמת עמיחי. נשיאת העליון אסתר חיות דחתה את העתירות. כמו כן, חייבו לשלם הוצאות ושכר טרחת עורך דין בסך 5,000 שקל.

בהודעתם אמרו, "עכשיו זה סופי – הישוב עמיחי הוקם ודבר לא ימנע ממנו להתפתח ולשגשג ולהביא ברכה לכל תושבי עמק שילה ולאיזור כולו. מדינת ישראל הראתה לעולם כולו שהיא בונה ומפתחת ישוב יהודי בלב יהודה ושומרון על מנת להישאר ולהעמיק שורש בלב יו"ש. והעולם נדהם ושתק".

עוד אמרו כי בטווח הקרוב צפויות להצטרף לעמיחי מאות משפחות שיהפכו את רצף ההתיישבות היהודית ממערב למזרח למערב – מתל אביב בואכה אריאל, עלי, שילה ועכשיו לעמיחי בואכה בקעת הירדן – לעובדה מוגמרת ובכך בעצם אפסו הסיכויים למדינה פלסטינית בגב ההר.

בהמשך קראו לראש הממשלה ולשריו: "ראינו שזה אפשרי! הקם עוד ועוד ישובים ביהודה ושומרון. הסדר את הישובים הקיימים בהקדם. הבא בהקדם מליון יהודים ליו"ש ובכך הבא שפע ושגשוג וברכה לארץ כולה".

לסיום, "תם אך לא נשלם. לעולם לא נשכח את ישובינו – עמונה. נזכור לנצח את השבועה להחזיר להר הטוב ממנו נעקרנו חיים יהודיים ואם לא אנחנו אזי בנינו ובני בנינו יקימו את השבועה – כי לנו ארץ מולדת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
זה ההבדל בין גבעת האולפנה לעמונה
בית אל | 10-10-2018 18:58
בגבעת האולפנה קראו למאבק כדי לסחוט את המדינה לכסף למוסדות רצו בתים לאנשיהם רצו לסחוט ישיבה חדשה על חשבון המדינה והכל מתוך מסווה של מאבק בעמונה נלחמו על ארץ ישראל ולא ויתרו וזכו להקים ישוב חדש גדול ומשמעותי בארץ ישראל אשריהם ואשרי חלקם כל מי שפעל עם אל יבוא ויטול שכרו
גבעת האולפנה, כנראה שמדובר ברבנים.
יפה יוסף | 11-10-2018 14:34
חבל להכפיש
אחד מהציבור | 11-10-2018 10:49
האם לא נמאס להישאר כל היום הלכלוך ורפש אחד על השני? גם בישיבת בית יצאו לעמונה המונים. אולי נלמד לכבד אחד את השני. להעריך אנשים שמוסרים נפשם ואולי לפעמים שונים מאיתנו.