לאחר שהודח מהלהקה: זה התפקיד החדש של נדב גדג' בצה"ל

לאחר שהודח מהלהקה: זה התפקיד החדש של נדב גדג' בצה"ל

חודשיים לאחר שהודח מהלהקה הצבאית בשל בעיות משמעת, הזמר הצעיר נדב גדג' מקבל תפקיד חדש בצה"ל במסגרתו כבר לא יזמר על הבמות של הגדודים

כבר לא יזמר: זה התפקיד החדש של נדב גדג' בצה"ל

כחודשיים לאחר שהודח מתפקידו בלהקה הצבאית, בשל בעיות משמעת. הזמר הצעיר נדב גדג' (19) מקבל תפקיד חדש בצה"ל, במסגרתו כבר לא יזמר על הבמות של הגדודים.

הגולדן בוי שייצג לפני כשלוש שנים את ישראל בתחרות האירוויזיון, צפוי לשרת כנהג יחידה בשלישות. זאת לאחר שנה של שירות בלהקה הצבאית. כך על פי הדיווח בתכנית 'ערב טוב עם גיא פינס'.

כזכור הדחתו של גדג' הגיעה לאחר שורה של בעיות משמעת ומשפטים בהם הועמד בשל התנהגותו. כהשיא היה בכתבה ששידרה חברת החדשות על הלהקות הצבאיות בקשת וברשת, ובה נקלט לעיני המצלמה גדג' מסרב לעלות להופעה, תוך שהוא מתחצף למפקדת ואומר: "אני לא מופיע, תסתכלי, אני לא מופיע כפרה עלייך".

מערכת התרבות של סרוגים מוסרת בהצלחה!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ילד חרא וזמר חרא - לא מגיע לו להצליח
YK | 10-10-2018 11:42
טיפוס מגעיל כזה לא ראיתי כבר הרבה זמן, ילד קקה שהשתן עלה לו לראש. רד לקרקע יא אפס, מי אתה בכלל ? פשוט אדם מגעיל, מגיע לו שישלחו אותו לגדודים, לא נהג בוס קרוב לבית, חתיכת משתמט אוכל חינם.
נא להסיר באופן מיידי את התגובה הזו!
מישה | 28-10-2018 12:44
מה זו שפת הביבים הזו באתר כלשהו ובטח באתר דתי!! שפת רחוב מזעזעת!!?
התגובה שלך מוגזמת בעליל
N | 10-10-2018 17:39
משתמט? אוכל חינם? הבחור עושה שירות צבאי, ממש לא משתמט, מה אתה רוצה ממנו? מה שהוא עושה במהלך שירותו הצבאי זה עיניין שלו מול הצבא, יש המון חיילים שיש להם תפקידים חשובים יותר או פחות, וזה ממש לא עיניין הציבור.
2
אין היום יותר מדי הבדלים בין זמרים לנהגים
שי | 11-10-2018 10:20
לא צריך להיות בעל קול אופראי או לכתוב מילים בעלות משמעות. גם נהג יכול לחרוז כפיים - לחיים ולהפוך לזמר חתונות מצליח. או להיפך, כמו במקרה דנן.