לראשונה: תכנית לימוד תורה משותף לזוגות - סרוגים

לראשונה: תכנית לימוד תורה משותף לזוגות

תכנית לימוד חדשה של מכללת הרצוג מציעה שיעורים ממיטב המרצים בתנ"ך ובמחשבת ישראל, כשהתכנית פונה לראשונה הן לגברים והן לנשים. בכך זוגות רבים יוכלו לחוות יחד את הלימוד

author-image
לראשונה: תכנית לימוד תורה משותף לזוגות
  המשתתפים בתכנית החדשה (צילום: דוברות מכללת הרצוג)

מעל 150 משתתפים הגיעו אתמול לבוקר לימוד בתנ"ך ובמחשבת ישראל במרכז למורשת היהדות בקמפוס היכל שלמה של מכללת הרצוג. מדובר בתוכנית לימוד חדשה בשעות הבוקר על בסיס לימוד שבועי, המיועדת לקהל הרחב שמעוניין להעמיק בתחומים אלו.

ייחודה של התוכנית מבוטאת בכך שהיא פונה, בשונה מתכניות רבות, הן לגברים והן לנשים- ומאפשרת לזוגות רבים לחוות יחד את הלימוד. בנוסף, הלימוד מתקיים ברוח ימי הלימוד בתנ"ך של הרצוג ותפיסתה המיוחדת של המכללה בנוגע ללימודי מחשבת ישראל.

(צילום: דוברות מכללת הרצוג)

בין המרצים המובילים את הלימוד נמנים הרב יעקב מדן, ד"ר הלל מאלי, הרב שמעון כהן, הרב חיים נבון, ד"ר יפה גיסר וד"ר נעמה גולן. התכנית עוסקת בין השאר בפרקי שיבת ציון, בספר הכוזרי, בהשקפתו של הרב סולובייצ'יק ובעולמו הפנימי של דוד המלך.

ידעיה לוין, מנהל לימודי החוץ והמרכז ללימודי היהדות בהיכל שלמה ציין כי: "בוקר הלימוד מאפשר למי שחפץ ליבו בתורה למצוא בית אקדמי-תורני וליהנות מלימוד ברמה גבוהה ובחברה טובה. זהו תחום נוסף שאנחנו עמלים על פיתוחו במסגרת לימודי החוץ, כך שיותר ויותר אנשים יוכלו ליהנות ממה שיש להרצוג להציע גם מחוץ למסלולי התואר הראשון והשני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
זוגות בהווה או בעתיד...
רואה את הנולד | 09-10-2018 23:45
.
2
זה לרפורמים?
מה? | 15-10-2018 17:12
מה זה זה לימוד מעורב ? הרבנים אבינר ויגאל אישרו את זה ?
3
הצתרפות ללימוד משותף קבלת פרטים
צחי דביר | 27-05-2019 9:41
052 9593171 טל