איגוד ההורים החרדי תומך באלקין: "השגריר שלנו בעירייה" - סרוגים

איגוד ההורים החרדי תומך באלקין: "השגריר שלנו בעירייה"

איגוד ההורים של מוסדות החינוך הממלכתי חרדי בירושלים, הודיע על תמיכתו במועמד לראשות עיריית ירושלים השר זאב אלקין: "מבין את הצרכים שלנו". אלקין: "אהיה הנציג שלכם בעירייה"

איגוד ההורים החרדי תומך באלקין: "השגריר שלנו בעירייה"
  נציגי האיגוד עם אלקין

הנהלת איגוד ההורים של כלל מוסדות החינוך הממלכתי חרדי בירושלים, הודיע על תמיכתו במועמד לראשות עיריית ירושלים השר זאב אלקין: "מבין את הצרכים שלנו". אלקין: "אהיה הנציג שלכם בעירייה".

אלקין הדגיש, "אינני דוגל בהעברה ובהפנייה של מוסדות מזרם לזרם, אך יש מקום לתת גם לזרם הממ"ח את המענה הראוי לביקושים הגדלים מצד ההורים החרדים"

"נפגשנו בשבועות האחרונים עם מספר מועמדים לראשות העיר ירושלים", סיפר יענקי גודמן חבר בהנהלת איגוד הורים ובוועד בית הספר לבנות 'בנות ירושלים', "חלקם היו מנותקים לחלוטין ולא הבינו בכלל במה מדובר". כשלדבריו, זאב אלקין, "הינו המועמד הראוי ביותר לכהן כראש עיריית ירושלים, ולתת מענה לצרכים שלנו הן בבתי כנסת, הן במוסדות חינוך והן בענייני תרבות".

שלומי כץ, חבר הנהלת איגוד חרדי רשמי, המונה למעלה מאלף משפחות מסר: "בחירתו של אלקין, תהיה בשורה גדולה לתושבי ירושלים, ולהורי הממלכתי חרדי בפרט. אנו רואים באלקין כשגריר שלנו בעיריית ירושלים". עוד אמר חבר נוסף באיגוד, איתי סעדון, "שמחנו לראות שאלקין מבין את הצרכים שלנו ויהיה השגריר שלנו בעירייה".

יאיר שופל, ממייסדי תלמוד תורה 'בית רבן' ציין "אנשי עיריית ירושלים ובראשם ראש העיר היוצא היו החלוצים בכל הנוגע לקידום מוסדות ממ"ח", על כן, "אלקין הוא האיש המתאים שידע להמשיך במלאכה החשובה ולהביא פתרונות לצרכים של מוסדות הממ"ח. זאת, מבלי שהם יהיו על חשבון וצרכים של אוכלוסיות האחרות".

לתת מענה לכלל האוכלוסיה

אלקין הודה לחברי הנהלת האיגוד החרדי על תמיכתם."אני מאמין כתפיסה שראש עיר צריך לתת מענה לכלל האוכלוסיה המתגוררת בעיר ולכל הביקושים שמגיעים מצד הורים תושבי העיר. אינני דוגל בהעברה ובהפנייה של מוסדות מזרם לזרם. אך מי שבחר כתפיסת עולמו ללמוד במסגרת כזו או אחרת, צריך לקבל לכך מענה הולם ואיכותי. אני אהיה הנציג שלכם בעירייה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אכן
חרדי | 11-10-2018 13:15
לא פגשתי את האחרים, אך אותו פגשתי בנושא הנוגע לציבור החרדי ונוכחתי בהרבה רצון לעזור!