18,200 תלמידים ילמדו לרפואת הרב וישליצקי - סרוגים

18,200 תלמידים ילמדו לרפואת הרב וישליצקי

18,200 תלמידי רשת החינוך 'נעם-צביה' יקראו פרקי תהילים ויקדישו את שיעורי הקודש שנלמדים השבוע לרפואתו והחלמתו של הרב אלישע וישליצקי

author-image
18,200 תלמידים ילמדו לרפואת הרב וישליצקי
  (קרדיט: אסף פרי הפקות צילום)

18,200 תלמידי רשת החינוך 'נעם-צביה' יקראו פרקי תהילים ויקדישו את שיעורי הקודש שנלמדים השבוע לרפואתו והחלמתו של הרב אלישע וישליצקי.

בהנהלת רשת החינוך 'נעם-צביה' מסבירים שהרב אלישע הוא מבכירי גידוליה של ישיבת מרכז הרב, שזכה לצקת מים על ידיו של הרב צבי יהודה זצ"ל ולינוק מתורתו ומנשמתו. (רשת החינוך 'נעם צביה' קרויה על שמו של הרב צבי יהודה קוק זצ"ל).

במכתב שהועבר למוסדות הרשת נכתב, בין היתר, כי "הרב אלישע תלמיד חכם, עניו וצדיק, מרביץ תורה ברבים בכל חלקי הארץ, בערים, במושבים, בשכונות ובישובים, מקרב את ישראל לאבינו שבשמיים, מלמד אמונה, מחזק כל אדם או קהילה או חברה בשעת צרה ומקרין אהבה על כל הסביבה. כל זאת ועוד עושה הרה אלישע כשהוא מסרב לקבל כל תמורה".

עוד נכתב כי "הרב אלישע הוא רבם, מנהיגם ומורה דרכם של רוב הגרעינים התורניים בישראל. הוא מכתת רגליו אליהם ובעבורם, בימים ובלילות, בקור ובחום ,בכל מקום, עת ושעה. הרב אלישע הוא בן משפחה של רשת החינוך 'נעם-צביה'. הוא שותף לכל דבר שבקדושה, נענה לכל בקשה לשיעור, שיחה או עצה טובה. בשנים האחרונות הרים הרב את 'מהות' – "חדר המורים כבית מדרש " פרויקט שהרשת הייתה שותפה בהפעלתו ועוד ועוד".

בסוף המכתב צויין כי "כי אשתו, הרבנית חיה וישליצקי, היא המנהלת החינוכית של אולפנת צביה ירושלים. גם בתורתה יש חלק נכבד לבעלה הגדול הרב אלישע, שיחיהו ה' ,ירפאהו ויחזקהו במהרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו