דיווח: המחבל בפיגוע השאיר מכתב התאבדות - סרוגים

דיווח: המחבל בפיגוע השאיר מכתב התאבדות

מחקירת הפיגוע באזור התעשייה בברקן עולה כי המחבל השאיר בשבוע שעבר מכתב התאבדות אצל חברו שעבד גם כן במפעל. החבר, ששמר על המכתב שקיבל בסוד, נעצר ונלקח לחקירה

דיווח: המחבל בפיגוע השאיר מכתב התאבדות
  זירת הפיגוע בברקן (צילום: פלאש 90)

הפיגוע באזור התעשייה בברקן: במהלך חקירת הפיגוע שהתרחש הבוקר (ראשון) עולה כי המחבל שרצח את קים לבנגרונד יחזקאל וזיו חג'בי השאיר מכתב התאבדות לפני שלושה ימים אצל חבר שלו, העובד גם כן באותו המפעל שבו הפיגוע התרחש. מהחקירה עולה כי העובד לא דיווח על מכתבו של המחבל,  וכעת נעצר ונלקח לחקירה במטרה לבדוק האם ניתן היה למנוע את הפיגוע במידה והוא היה מדווח על המכתב.

בנוסף נמצא כי שעות ספורות לפני הפיגוע, המחבל בן ה-21 כתב בחשבון הפייסבוק שלו פוסט שעשוי להעיד על כוונותיו. בדבריו כתב: "אלוהים, תן לי את הבשורה שלה אני מצפה ממך – הרי אתה גדול המבשרים". בנוסף, לפני כחודש שיתף פוסט על הטבח בסברה ושתילה לציון יום השנה לאירוע, כשהוא מציין: "לא נשכח ולא נסלח".

עוד עולה בחקירה כי בעלי המפעלים באזור ברקן דרשו לאחרונה להגביר את הבדיקות הביטחוניות בכניסות למפעלים- אך על פי הדיווחים, דרישה זו לא התקבלה במפעל שבו הפיגוע היום התרחש. בשלב הזה טרם ברור מדוע במפעל לא נענו לבקשת הבעלים והשאירו את הבדיקות הביטחוניות.

כזכור, המחבל מהכפר קלקיליה נכנס סמוך לשעה 8:00 בבוקר לשערי האזור תעשייה, והגיע לאחד המפעלים המוכרים במקום. הוא פתח באש לעבר עובדי המקום, כשיחזקאל וחג'בי נפצעו אנושות כתוצאה. השניים מתו מאוחר יותר מפצעיהם, כאשר אישה נוספת שנפצעה במצב בינוני אושפזה כשהיא סובלת מפציעה בבטנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חיי העובדים אינם הפקר
אפרת | 07-10-2018 16:32
חייבים להיכנס בעובי הקורה ולבדוק: מדוע במפעל לא נהגו עפי הוראות הבטיחות העובד שבידיו הופקד מכתב ההתאבדות, חייב שיואשם בסיוע לרצח חד משמעית די להתרת דמם של התושבים!!!