תתכוננו: כבישים בירושלים ייחסמו לביקור של מרקל - סרוגים

תתכוננו: כבישים בירושלים ייחסמו לביקור של מרקל

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תנחת מחר בישראל לביקור מדיני, במסגרתו תיפגש עם ראש הממשלה נתניהו והנשיא ראובן ריבלין. במהלך הביקור כבישים רבים בירושלים ייחסמו לצורך מעבר הפמלייה, לצד הכבישים המובילים לנתב"ג

author-image
תתכוננו: כבישים בירושלים ייחסמו לביקור של מרקל
  (צילום: חיים צ"ח\לע"ם)

משטרת ישראל הודיעה כי היא השלימה היום את היערכותה לקראת ביקורה הצפוי של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בישראל, שיחל מחר (רביעי) ויסתיים ביום חמישי בשעות הערב. לאכזבת תושבי ירושלים, במהלך הביקור צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים ברחבי העיר, וכן שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לירושלים לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

המנהיגה הגרמנית תנחת בישראל בטיסה מיוחדת, אשר תנחת בנתב"ג בשעה 19:30. עם הגעתה מרקל תתקבל על ידי השר צחי הנגבי, ולאחר מכן תעשה את דרכה לירושלים, שם תתארח על ידי ראש הממשלה לארוחת ערב ולאחר מכן תעבור למלון המלך דוד בו תשהה במהלך ביקורה.

במהלך נסיעתה של מרקל מנתב"ג לירושלים, כביש מספר 1 ייחסם לתנועה לכיוון מזרח, ממחלף גנות עד מחלף סחרוב. כמו כן תחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן, והתנועה תופנה לכביש 444 וכביש 443. הכבישים הללו ייסגרו בכיוון ההפוך בחמישי בערב, עם עזיבתה של מרקל. בשל עומסי התנועה הצפויים בצירים המובילים לכביש 1 ועל אף שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזורים אלו בטווח זמנים זה ולהשתמש בצירים חלופיים.

במהלך הביקור עצמו, צפויים שיבושי תנועה וחסימות לפרקי זמן קצרים ונקודתיים בצירי התנועה המובילים מן הכניסה לעיר ירושלים לכיוון מוקדי האירועים שבהם מרקל תשתתף, וזאת בשל מעבר שיירת פמליית המשלחת. מרקל תבקר במוזיאון יד ושם ביום חמישי בבוקר, ולאחר מכן תעשה את דרכה למוזיאון ישראל- שם תקבל תואר ד"ר של כבוד מאוניברסיטת חיפה ותשתתף בתערוכת חדשנות טכנולוגית. בשעות הצהריים מרגל תיפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית הנשיא, וכן תיפגש במלון המלך דוד עם ראש הממשלה נתניהו.

זו תהיה הפעם השמינית שמרקל מבקרת בארץ והביקור השביעי שלה בתפקיד קנצלרית גרמניה.  ביוני האחרון נתניהו נפגש עם מרקל בברלין, כאשר השניים דנו בנושא המשבר ברצועת עזה. ראש הממשלה אמר למרקל כי "ישראל היא המדינה שפועלת הכי הרבה כדי למנוע את הקריסה בעזה", והאשים את חמאס כאחראים למשבר בעקבות ההחלטה להשקיע את כספי הסיוע בטרור.

עוד טען כי "הסכנה ממדינות איסלאם קיצוניות שדבקות בדרך הטרור ושואפות להשיג נשק גרעיני. רק אתמול אמר שוב מנהיג איראן חמינאי שישראל היא סרטן שיש למגר והיא תמוגר מעל פני האדמה". מרקל השיבה כי "גרמניה תומכת בזכותה של ישראל לשמור על ביטחונה, ואמרנו זאת לאיראן בכל הזדמנות. המטרה המשותפת של גרמניה וישראל היא למנוע מאיראן להגיע לנשק גרעיני, וכעת נותר להתמודד עם השאלה כיצד להשיג זאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מי היא בכלל האנטישמית השקרנית - הצבועה
אוראור | 03-10-2018 16:41
והדו פרצופית הזאת שיחסמו בשבילה כבישים - אה? גם בשביל מלכת אנגליה מעולם לא היינו חוסמים כבישים - אז בשבילה? מה הקטע??????????????? באמת.