לצד פוליטיקאים ואישי ציבור; המונים חוגגים בהקפות שניות

לצד פוליטיקאים ואישי ציבור; המונים חוגגים בהקפות שניות

המונים משתתפים בחגיגות הקפות שניות בבתי הכנסיות, ישיבות הגבוהות ובסניפי תנועות הנוער לצד רבנים, פוליטיקאים מועמדים לראשויות ואישי ציבור. צפו בחגיגות מהמוקדים השונים

author-image
הפוליטיקאים יצאו לחגוג: אלפים בהקפות שניות

אלפים יצאו הערב (שני) לחגוג הקפות שניות. המועמדים לראשויות מדלגים משמחה לשמחה וגם הפוליטיקאים התייצבו לרקוד עם ספרי התורה, בבתי הכנסיות, בישיבות וביחד עם תנועות הנוער.

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הגיע לחגיגות בכפר סבא, יחד עם סגן וממלא מקום ראש העיר, איתן צנעני. ״מרגש לראות את אהבת התורה יוצאת מבתי הכנסת לרחובה של עיר ומאחדת את לבבות האנשים. אלפי אנשים בכל רחבי הארץ רוקדים ושרים, אוהבים את תורת ישראל ואת עם ישראל. השמחה הזו היא הכח של העם המופלא שלנו״.

עוד הוסיף בנט ״שמחת תורה היא זמן של קירוב לבבות ואחדות בעם ישראל. דווקא בתקופות רוויות מחלוקות ומתחים, עלינו לזכור את העוצמה שבאיחוד השורות. כוחנו באחדותנו, כאיש אחד בלב אחד״.

יו"ר האיחוד הלאומי השר אורי אריאל השתתף בהקפות בכפר חב"ד יחד עם אישי ציבור ואלפי משתתפים. "חג שמח לכל שלוחי חב"ד שמחיים את נפשינו כל פעם שאנחנו בחו"ל. תודה לשר המודיעין ישראל כ"ץ שאמר שמחפשים את האנרגיה האטומית של מדינת ישראל – אני אגלה לכם. היא נמצאת כאן, בתורה, בכפר חב"ד!"

השר אריאל סיים בברכת כהן לכל המשתתפים: "יברכך ה' וישמרך. יאר ה' פניו אליך ויחנך. ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום". את ברכתו סיים השר: "שתהיה לנו שנה גשומה, חורף טוב ובריא".

בכיכר רבין שבתל אביב חגגו גם מאות בשמחת תורה. במעמד, הרב הראשי לעבר הרב ישראל מאיר לאו, ראש העיר רון חולדאי, ראש ישיבת מעלה אליהו בתל אביב הרב חיים גנץ, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך והשר לשעבר גדעון סער, יחד עם תלמידי ישיבות תל אביב וסניפי 'עזרא' ו'בני עקיבא'.

האירוע המיוחד בתל אביב מביא לכיכר את כל המגזרים חילוניים, דתיים חרדים, מסורתיים, צעירים ובוגרים לרקוד יחד עם ספרי התורה בכיכר המרכזית של תל אביב.

"העיר תל אביב היא העיר המתקדמת ביותר ויחד עם זה מוסיפה רוחניות לנשמה שלה", אמר הרב גנץ.

הרב לאו וספר תורתו בידו (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון וסגנו עופר איובי נצפו בהקפות בפסגת זאב, יחד עם הרב יצחק קורץ מחב"ד פסגת זאב.

גם המועמד לראשות ירושלים עופר ברקוביץ לא נח גם במהלך החג כאשר חגג ורקד עם ספרי התורה לצד אלפי מתפללים בירושלים במספר בתי כנסת וקהילות שונות.

בליל החג נצפה ברקוביץ רוקד עם ספרי התורה עם 700 המתפללים בקהילת ניצנים בבקעה משם המשיך למניין של ישיבת שפ״ע שם פגש את הרב עדין שטיינזלץ שנכח במקום. את הערב חתם בריקודים לצד רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן בבית הכנסת ׳יקר׳ בקטמון.

ברקוביץ המשיך את החג ובמהלך היום ביקר בקרב קהילות חרדיות ביניהם מדרשיית זיו של הרב אילני, קהילת מנחת חינוך jfk של הרב רבינוביץ – שם פגש את אנשי התקשורת סיוון רהב מאיר וקובי אריאלי, וחתם את היום בקהילת חב״ד בית מנחם שם פגש את איש העסקים קוין ברמנהייסטר מייסד סקייפ ובין היתר גם הבעלים של מלון גני ירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תוסיפו תמונות מרחוב הגיא בעיר העתיקה ירושלים
מישהו | 01-10-2018 22:52
2
תעלו תמונות מהר המור! בטח מדהים שם...
גילעד | 01-10-2018 23:54
מחכים ומצפים..
3
הרב שטרן מתפלל בבית הכנסת הר חורב
טעות בכתבה | 02-10-2018 9:29
לא ביקר שנמצא באותו רחוב.