בנט מגיב לאבו מאזן: "אנחנו כאן למנוע מדינה פלסטינית" - סרוגים

בנט מגיב לאבו מאזן: "אנחנו כאן למנוע מדינה פלסטינית"

שרי הקבינט הגיבו בחריפות נגד נאום יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. בנט: "אנחנו כאן כדי למנוע הקמת מדינה פלסטינית". ליברמן האשים: "כל מה שמעניין אותו זה לסגור חשבונות ולדרדר את האזור לעימות"

author-image
בנט מגיב לאבו מאזן: "אנחנו כאן למנוע מדינה פלסטינית"
  (צילום: מרק ישראל סלם/ פלאש 90)

שרי הקבינט המדיני בטחוני מגיבים היום (חמישי) בחריפות נגד נאום יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן בעצרת האו"ם. בנט: "אנחנו כאן כדי למנוע הקמת מדינה פלסטינית". ליברמן האשים: "כל מה שמעניין את אבו מאזן זה לסגור חשבונות ולדרדר את האזור לעימות".

בנט הבהיר שוב, כי ״לעולם הם לא יזכו במדינה פלסטינית בלב ישראל – אנחנו כאן בשביל למנוע זאת״. יציין כי  ״נאום אבו מאזן מזכיר לכולנו עובדה בסיסית אחת:‏עם שמקדש רוצחים ומנהיג שמממן מחבלים לעולם לא יזכו במדינה פלסטינית בלב ישראל.‏אנחנו כאן בשביל למנוע זאת״.

בחשבון הטוויטר שלו, כינה שר הביטחון את נאום אבו מאזן "נאום 'דובי לא לא'". לדבריו, "זו היתה ספירת מלאי של כל העלבונות והאכזבות מהיום שהוא נולד".

עוד טען כי "במקום להשיב ליד המושטת להסדר של ישראל וארה"ב, כל מה שמעניין את אבו מאזן זה לסגור חשבונות ולדרדר את האזור לעימות. נעמוד נחושים מול כל ניסיון לפגוע בחיי אזרחינו ונגבה את המחיר מהאחראים לכך."

השר גלנט האשים את אבו מאזן ש"מטיף לשנאה". והוסיף מי שקורא למחבלים ולרוצחים גיבורים אינו יכול להיות פרטנר לחיים משותפים. "מחמוד עבאס צריך להפנים את העובדות הפשוטות – ישראל היא מדינה ציונית יהודית חזקה ומשגשגת וירושלים היא בירתה הנצחית", זאת בתגובה לדבריו נגד חוק הלאום אותו כינה "גזעני", וישראל עברה את "הקווים האדומים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רוצים מדינה אחת לכל האזרחים !
קדימה בנט | 27-09-2018 22:53
מדינת כל אזרחיה מהים ועד הירדן! בנט דמוקרט פע 1000 מכל השמאלנים שתוך ליבם שונאים את הערבים ורוצים להרחיקם.
2
ישר כוח בנט
רפאל | 28-09-2018 13:09
עלה והצלח