דוברו הפוליטי של נתניהו מסיים את תפקידו - סרוגים

דוברו הפוליטי של נתניהו מסיים את תפקידו

דובר תנועת הליכוד ודוברו הפוליטי של ראש הממשלה, שי חייק, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בתחילת השנה הבאה, אחרי למעלה מארבע וחצי שנים בתפקיד. "זכות שניתנה לי לעבוד תחתיו", הודה חייק לנתניהו

author-image
דוברו הפוליטי של נתניהו מסיים את תפקידו
  (צילום: Miriam Alster/Flash90)

דובר תנועת הליכוד ודוברו הפוליטי של ראש הממשלה, שי חייק, הודיע באחרונה לרה"מ בנימין נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו בתחילת השנה הבאה, אחרי למעלה מארבע וחצי שנים בתפקיד.

חייק משמש בתפקידו משנת 2014. בתקופה זאת ליווה את ראש הממשלה במערכת הבחירות ובקמפיינים פנים מפלגתיים רבים ובהם הבחירות לראשות התנועה.

ללשכת ראש הממשלה הגיע שי חייק לאחר שמילא מספר תפקידים בעולם התקשורת ובהם יועץ התקשורת של השר אופיר אקוניס ודובר התאחדות הסטודנטים הארצית.

בפברואר האחרון מסר חייק עדות ברשות ניירות ערך במסגרת תיק 4000. לפי הדיווח בכלכליסט, הוא יצא לאחר מכן לחופשה. אולם עורכי דינו עו״ד אלעד רן ועו״ד אלעד שאול מסרו מטעמו כי "שי חייק לא נחקר אלא מסר עדות, כמו רבים אחרים בתיק זה. יציאתו לחופשה אינה קשורה לאירועים בתיק 4000. הוא צפוי לשוב לעבודתו בימים הקרובים".

נתניהו הודה לשי "על עבודה מקצועית, יצירתית ומסורה", בנוסף על תרומתו להצלחת הליכוד בשנים האחרונות. עוד אמר כי "בשנים שבהן הוביל את הדוברות הפוליטית באו לידי ביטוי יכולותיו בתחום התקשורת הפוליטית והאסטרטגיה״.

שי חייק מסר: ״אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הזכות שניתנה לי לעבוד תחתיו בארבע השנים האחרונות. אין בית ספר טוב ממנו למדינאות, תקשורת וחשיבה אסטרטגית״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
התפנה תפקיד לריקלין
בשעה טובה | 23-09-2018 20:04
שלפחות יקבל שכר על דיברור נתניהו. כיום הוא מבצע את התפקיד בחינם.