הערב זה קורה: מה צפוי באירוע ההשקה של אפל? - סרוגים

הערב זה קורה: מה צפוי באירוע ההשקה של אפל?

אחרי אינסוף שמועות והדלפות, הערב ייחשפו מכשירי האייפון החדשים של אפל לשנת 2018. על פי השמועות, החברה צפויה להציג שלושה מכשירים הנבדלים בגודל המסך ובמחיר. כל מה שצריך לדעת

הערב זה קורה: מה צפוי באירוע ההשקה של אפל?
  הדמיה של מכשירי האייפון החדשים שיוצגו הערב (צילום: עמוד הטוויטר של אתר Digislice)

הערב זה קורה: לאחר אינסוף שמועות, הדלפות ודיונים על כל פרט צפוי, חברת אפל תחשוף הערב (רביעי) את מכשירי האייפון החדשים לשנת 2018. מיליוני מעריצי טכנולוגיה יישאו את עיניהם לאירוע שיחל בשעה 20:00 (שעון ישראל) במטה אפל שבקליפורניה כאשר המנכ"ל טים קוק יציג את הסמארטפונים הנחשקים לשנה הקרובה.

ככה זה נראה פעם קודמת: צפו בהשקת האייפון X

על פי ההערכות, ענקית הטכנולוגיה צפויה להציג לראשונה שלושה מכשירים חדשים באירוע, שייבדלו אחד מהשני במספר מובנים. בכל המכשירים יהיה עיצוב הדומה לזה של האייפון X משנה שעברה, עם מסך שמתפרש על כל קדמת המכשיר, גב העשוי מזכוכית ומסגרת מאלומיניום. גם המגרעת השנויה במחלוקת תיכלל בכל המכשירים החדשים, ותכלול את רמקול המכשיר ומצלמות הסלפי. לאכזבתם של חלק מהמשתמשים, חיישן טביעת האצבע וכפתור הבית הישן לא צפוי לחזור בדגמים החדשים, אשר יכללו מערך זיהוי פנים בדומה לאייפון X.

ההבדלים בין המכשירים יהיו בעיקר בגודל המסך ובמחיר. הסמארטפון הקטן ביותר צפוי להיקרא "אייפון XS", ויכלול מסך בגודל 5.8 אינץ'. במקביל אפל תציג מכשיר "אייפון XS מקס", אשר יחליף את דגמי הפלוס משנים עברו ויכלול מסך ענק בגודל 6.5 אינץ'. המכשירים החדשים אינם צפויים להיות זולים: מחיר האייפון XS צפוי להתחיל ב-800 דולר (כ-2,800 ש"ח), בעוד שהאייפון XS מקס יחל ב-1,000 דולר (כ-3,800 ש"ח).

מי שלא רוצה להוציא כל כך הרבה כסף על סמארטפון חדש, יוכל לרכוש את המכשיר השלישי הצפוי בסדרת האייפונים- האייפון XR המוזל. על פי ההערכות האייפון הזול יעלה כ-700 דולר (2,500 שקלים), ויכלול מסך בגודל 6.1 אינץ'. עם זאת, המסך יהיה מסוג LCD ולא AMOLED כמו יתר הדגמים. כמו כן, האייפון XS והאייפון XS מקס יכללו מערך צילום כפול (חלק מהשמועות אף טענו שדגם המקס יכלול מערך צילום משולש)- בעוד שהאייפון XR יכלול רק מצלמה אחת.

מתי המכירה תחל?

למרות שנראה כי לאפל אין שום דבר לחדש באירוע ההשקה הערב, עדיין יש כמה שאלות פתוחות שיקבלו מענה הערב. תאריך תחילת המכירה של המכשירים החדשים עדיין לא ידוע, אך על פי הניסיון של שנים קודמות, ניתן לצפות שההזמנה המוקדמת למכשירים תחל ביום שישי הקרוב, כשהמכירה עצמה תחל כשבועיים או שלושה לאחר מכן. שאלה נוספת מתקשרת לכרטיסי הסים של האייפונים: חלק מהשמועות טוענות שאפל תכלול לראשונה תמיכה בסים כפול בכל המכשירים החדשים, בעוד שאחרים טוענים כי התמיכה תיכלל רק בחלק מהדגמים שיימכרו.

השאלה הגדולה ביותר שנשארה ללא תשובה מתקשרת לחיבור הטעינה של הסמארטפונים החדשים. לפני כשלושה חודשים דווח כי מכשירי האייפון החדשים ינטשו את חיבור ה-Lightning המוכר, ויכללו במקום חיבור הטענה מסוג USB-C, הנחשב לתקן המקובל בקרב שאר יצרניות הסלולר ונכלל בשנים האחרונות בכל מכשירי האנדרואיד החדשים. במידה ואפל תעשה זאת, כל מכשירי הסלולר בעולם יכללו את אותו החיבור וישתמשו באותו המטען.

האייפונים יהיו כוכבי הערב, אך אפל צפויה להכריז גם על מספר מכשירים אחרים, ביניהם דגם חדש למחשב הטאבלט "אייפד פרו" שיכלול גם את מערך זיהוי הפנים מהאייפון X, וכן שעון חכם חדש שיכלול מעבד חזק יותר. כמו כן, החברה עשויה להציג משטח הטענה אלחוטי לאייפון, שיאפשר גם להטעין מספר מכשירים במקביל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו