שימושי: תאריכים עבריים בלוח שנה של גוגל - סרוגים

שימושי: תאריכים עבריים בלוח שנה של גוגל

תכנה חדשה בשם "לוח 6000" מאפשרת לכם להכניס תאריכים עבריים ללוח השנה של גוגל באופן אוטומטי עד לשנת תת"ר. עד כה היה ניתן להכניס תאריכים עבריים בלוח השנה באופן ידני בלבד

שימושי: תאריכים עבריים בלוח שנה של גוגל
  (צילום: שאטרסטוק)

מחפשים דרך קלה לזכור את התאריך העברי? התכנה הבאה בשבילכם: תכנה חדשה בשם "לוח 6000" מאפשרת לכם להכניס תאריכים עבריים ללוח השנה של גוגל. התכנה תומכת בכל התאריכים העבריים עד שנת תת"ר. לוח השנה החכם פותח במסגרת התכנית החדשנית כרמל 6000, בה משרתות בנות מצטיינות בשרות הלאומי.

הלוח שפותח במסגרת התכנית מאפשר בצורה קלה להכניס תאריכים עבריים ללוח השנה בסמארטפון. בשנת 2014 חברת גוגל אפשרה לראשונה להוסיף תאריכים עבריים בלוח השנה, אך עד היום מי שרצה להכניס את יום השנה העברי לימי הולדת, ימי נישואין או להבדיל יום פטירת יקיריו- היה צריך לעשות את זה באופן ידני מידי שנה.

התכנה החדשה תוכל להוסיף מספר מונה רץ, שיתאים ללוח השנה העברי. כך למשל יהיה ניתן להוסיף תאריכי ימי הולדת עבריים (ולא רק לועזיים), ולקבל מידי שנה את הגיל המעודכן. הדבר גם שימושי לימי פטירה של גדולי ישראל.  כמו כן, התכנה מכניסה אירועי תזכורת שבוע לפני התאריך, וכך מבטיחה שיהיה מספיק זמן לקנות מתנה ליום הנישואין.

"לוח 6000 הוא כלי נפלא וייחודי. הוצאת גרסה זו היא בעלת חשיבות רבה לכל מי שהשימוש בתאריך עברי יקר בעיניו" אמר שי סלומון, מנהל צהר לאבלים, על התכנה. תודה ל'כרמל 6000' על התגייסותם למשימה זו, המנגישה ומחזקת את מעמדו של הלוח העברי בעולם היהודי, בארץ ובתפוצות".

"תהליך הפיתוח היה חוויתי ומאתגר" תיארה מ', המשרתת בתכנית ובוגרת רשת אמי"ת, את פיתוח התכנה. "אני שמחה שבחרתי לעשות שירות לאומי בכרמל 6000. השירות שלי הוא ייחודי ומשמעותי, ואני קוראת לכל הבנות שהתחום מעניין אותם לבוא ולהתמיין לתוכנית".

התכנית כרמל 6000 שהינה ללא מטרות רווח הוקמה על ידי יזמי הייטק, בחסות רשת אמי"ת ובתמיכת הרשות לפיתוח ירושלים, חברת סיסקו ומשרדי החינוך והתפוצות. בתכנית בנות שירות לאומי מצטיינות המשרתות את החברה על ידי כתיבת אפליקציות ופתרונות תוכנה עבור מערכות החינוך, החינוך המיוחד, הבריאות והחברה.

לחצו כאן להורדת התכנה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
איפה מוצאים את התוכנה הזו?
ישראל פישמן | 09-09-2018 13:04
חיפשתי עכשו בגוגל ולא מצאתי. אולי בשנה הבאה נזכה לזה. שנה טובה לכל עם ישראל.
2
הקישור לא עובד
אבל רעיון טוב | 09-09-2018 13:36
לפחות לא אצלי בנייד
3
לידיעתכם, יש כזו אפשרות מובנת ביומן של גוגל
מישהו חושב | 11-09-2018 21:40
כנסו להגדרות שם ניתן להוסיף לוח שנה נוסף מלבד הלועזי- ושם יש אפשרות ללוח עברי. (אם כי נאמר לי לאחרונה שדבר זה אינו פועל בגרסאות הישנות של האנדרואיד). בכל אופן, זה נחמד.
4
עובד לא בכרום
יהודה | 12-09-2018 11:54
הקישור עובד לא בכרום
5
לוח 6000
כהן שמואל | 01-07-2020 0:10
לא יורדדת שום תוכנה