רונאל אלקיים מונה למנהל המטה של אמיתי כהן - סרוגים

רונאל אלקיים מונה למנהל המטה של אמיתי כהן

מנכ"ל מרכז ברקאי רונאל אלקיים יעמוד בראש המטה של אמיתי כהן, מועמד הבית היהודי למועצת העיר רחובות. כהן: "רונאל איש עשייה וחזון, אשר יכניס רוח צעירה ומקצועית"

רונאל אלקיים מונה למנהל המטה של אמיתי כהן
  רונאל אלקיים ואמיתי כהן

רונאל אלקיים מונה לעמוד בראש המטה של אמיתי כהן, מועמד 'הבית היהודי' למועצת העיר רחובות. אלקיים, בן 27 תושב לוד ובוגר ישיבת שבי חברון, משמש כמנכ"ל מרכז ברקאי להכשרת רבני קהילות ופיתוח קהילות וכסגן יו"ר צעירי הבית היהודי. בעברו היה יועץ פרלמנטרי של חה"כ ניסן סלומינסקי וניהל את מטה ישיבות הבית היהודי.

כעת יעמוד אלקיים בראש הקמפיין של כהן, חבר מועצת העיר רחובות אשר משמש גם כיועץ לשר החקלאות אורי אריאל, ומתמודד מטעם הבית היהודי למועצת העיר בבחירות הקרובות. ברשימה של הבית היהודי למועצת העיר נמצאים גם חבר מועצת העיר אבי מוזס, מנהל אזור שפלה בשירות הלאומי האזרחי אריה ליפסקר והפעילה החברתית ד"ר אביטל ביר.

כהן אמר בעקבות המינוי כי: "אני שמח על הצטרפותו של רונאל אלקיים למטה שלי. רונאל הוא איש עשייה וחזון, בחור נמרץ ופעלתן עם ידע וניסיון רב. אני בטוח שהוא יכניס רוח צעירה ומקצועית ויתרום לנו רבות. זכינו באדם המתאים לתפקיד ואני מאחל לו ולנו הרבה הצלחה"

אלקיים אמר כי הוא "גאה להצטרף לאמיתי כהן, ולעמוד בראש הקמפיין שלו בבחירות הקרובות למועצת העיר רחובות. אמיתי הוא אדם ערכי, איש חסד ועשייה, שתרם ותורם רבות לעיר בתפקידיו כמחזיק תיקי מורשת ישראל, תנועות הנוער הדתיות, הגרעינים החברתיים והנוער בסיכון".

עוד הוסיף כי "לאמיתי יש ניסיון מוכח ואני סמוך ובטוח שרשימת הבית היהודי למועצת העיר רחובות בראשותו תקדם את העיר רחובות מתוך עשייה ערכית וציונית"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה רונאל!איש יקר!
החבר'ה | 07-09-2018 13:50
.
2
אין נושא
רונאל ויידסלבר | 28-09-2018 11:34
גם לי קוראים רונאל