ברקוביץ': לחקור את טובות ההנאה בהן זכה אלקין - סרוגים

ברקוביץ': לחקור את טובות ההנאה בהן זכה אלקין

המועמד לראשות עיריית ירושלים תוקף את השר אלקין ששילם מתקציב משרדו כדי לנאום בועידת המשפיעים של חברת החדשות: "את ה 700 אלף שקל היה צריך להעביר לניקיון ירושלים"

ברקוביץ': לחקור את טובות ההנאה בהן זכה אלקין
  (באדיבות המצלם)

הבחירות לראשות עיריית ירושלים מתלהטות. עופר ברקוביץ' יו"ר תנועת התעוררות והמועמד לראשות עיריית ירושלים תקף היום בוועידת כלכליסט את השר זאב אלקין המתמודד גם הוא לתפקיד וקרא: "יש לחקור את טובות ההנאה בהן זכה השר לענייני ירושלים זאב אלקין, קבלת סיקור אוהד תמורת תשלום של 700,000₪"

ברקוביץ מתייחס לפרסום אתמול באתר העין השביעית, לפיו שילם אלקין מתקציב המשרד לענייני ירושלים כדי לנאום בועידת המשפיעים של חברת החדשות. "את ה 700 אלף שקל היה צריך להעביר לניקיון ירושלים ולהעברת משרדי ממשלה לירושלים."

נאום ושתי כתבות באתרים

אמש התפרסם באתר העין השביעית, כי בתמורה לסכום של 700 אלף שקל שהעביר "משרד ירושלים ומורשת" בראשו עומד זאב אלקין– נאם השר בועידת המשפיעים הבמה מול אלפי אנשים במשך כמה דקות, מה שסייע לו בריצתו לראשות עיריית ירושלים.

ועידת המשפיעים" של חברת החדשות שהתקיימה ביום שני האחרון בבנייני האומה בירושלים, משכה שורת פוליטיקאים בהם שרים וראשי המערכת הציבורית וסיפקה שלל כותרות. אולם, על פי הפרסום בעין השביעית אלקין הוא השר היחיד שהמשרד בראשותו העביר תקציב לחסות מרכזית. בתמורה, קיבל כאמור  אלקין על פי הדיווח את הבמה לנאום, למרות שלא הזכיר את מועמדותו.

לאחר נאומו, תחת הכותרת "אלקין: ירושלים – ה-DNA הדמוגרפי" הודגש בשתי כתבות שעלו באתר mako של קשת ובאתר האינטרנט של חברת רשת כי השר מהליכוד מתמודד על תפקיד ראש העיר – פריט מידע שנחסך מבאי הכנס בעת הזמנת אלקין לבמה ועם רדתו ממנה.

לפי האמור בעין השביעית, חברת החדשות, הגוף שנהנה מרכישת החסות בידי משרדו של אלקין, דיווחה בעבר על ניגוד העניינים האפשרי של השר כבר בחודש יוני השנה. ימים אחדים לאחר שאלקין הודיע רשמית על ריצתו לראשות העירייה, כתב חברת החדשות ירון אברהם דיווח כי מעתה כל נאום שיישא בכובעו כשר לענייני ירושלים וכל תקצוב של אירוע תרבותי בעיר – כמו "ועידת המשפיעים", מן הסתם – "עלול להיצבע בצבע פוליטי". בסופו של יום, חברת החדשות היתה אחד הגורמים שנהנו מניגוד העניינים שמפניו התריעה.

אלקין: דברי צומצמו לדברי ברכה בלבד

ממטהו של זאב אלקין נמסר בתגובה: "תמוה בעיני שחבר הדירקטוריון של הרשות לפיתוח ירושלים, שהעניקה את התמיכה לוועידה, מתלונן על תמיכה זו. מדובר במגמה של תמיכה והבאת כנסים לירושלים שהתחילה כבר ב2013 ואשר תקצובה מאושר על ידי הדירקטוריון של הרשות מדי שנה. כאמור, בין הכנסים השונים אושרה גם ועידה זו ולכן, לאור העובדה שתקציב הרשות לפיתוח ירושלים מגיע מהמשרד לענייני ירושלים, במקום להיות נואם רגיל של הוועידה ולתת סקירה כמו שאר השרים שהוזמנו, דברי צומצמו לדברי ברכה בלבד.

לאורך כל תקופת הקמפיין אני פועל על פי הנחיות של משרד המשפטים, לא חרגתי מהנהלים הברורים בעניין ולא קיבלתי שום סיקור אוהד. מי שאינו סבור שירושלים זקוקה לעוד ועוד כנסים כאלו, ואינו מבין שכנסים אלו טובים לעסקים וטובים לירושלמים, כנראה שעסוק יותר מדי בדיבורים ובתעמולה ועיר הבירה, מסתבר, אינה חשובה לו מספיק."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הבצל מסריח מהראש
מ. ניסן | 05-09-2018 15:16
אם מורו ורבו ואשת רבו והבן של רבו נגועים בגנבות שחיתות ואכילת כסםי מדינה בחינם אז אלקין שיוריד את הכובע.. הוא למד מהם הכל. הדוגמה. 700.00 אלף שקל מכספי ציבור. כסף שהיה מתאים יותר לעיר הכי מלוכלת במדינה ..ירושלים .. צא ולמד .. מה עשה ליכודניק נוסף. ברקת.. התוצאה. .. ירושלים יצאה העיר הכי מלוכלכת. איזה תואר מפוקפק ליכודניקים מושחטים הביתה
2
החירות לראשות עירית ירושלים
סמולר שושי | 05-09-2018 17:56
אלקין ראש עירית ירושלים הבא!!