"מי שלא מכסח את הדשא, הדשא מכסח אותו" - סרוגים

"מי שלא מכסח את הדשא, הדשא מכסח אותו"

יו"ר הבית היהודי התייחס לדיווחים על עימותים בקבינט בינו לבין אביגדור ליברמן ואמר כי הוויכוח הוא על שתי גישות עקרוניות למלחמה בטרור: "ניתוק מגע או מכסחת דשא"

author-image
"מי שלא מכסח את הדשא, הדשא מכסח אותו"
  (צילום: יונתן זינדל\ פלאש90)

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט מדיני- בטחוני, נפתלי בנט, השתתף הבוקר (שלישי) בכנס ה-18 של המכון למדיניות נגד טרור במרכז הבינתחומי הרצליה, והתייחס לדיווחים מהשבועות האחרונים בתקשורת על "עימותים חריפים" בקבינט בינו לבין שר הבטחון אביגדור ליברמן.

"בשבועות האחרונים דובר בתקשורת על ויכוח או "עימות חריף", כדברי הפרשנים, בפורומים ביטחוניים מסוימים", אמר בנט והבהיר כי "הוויכוח האמיתי הוא בין שתי גישות – ניתוק מגע מול האויב או יצירת מגע רציף מולו, כמו מעין ׳מכסחת דשא׳".

בנט המשיך להדגיש את ההבדל בין שתי הגישות ואמר כי "לנתק מגע ולהרוויח שקט רגעי והתעצמות של האויב, או ליצור מגע רציף ולקבל ביטחון ארוך טווח. חשוב לי להגיד בצורה הכי ברורה: בשכונה שלנו מי שלא מכסח את הדשא, הדשא מכסח אותו".

דבריו של בנט אתמול בועידת המשפיעים של חברת החדשות

זו הפעם השנייה ביממה האחרונה בה בנט מתייחס לדיווחים בתקשורת הקשורים אליו. אתמול הוא התייחס לדיווח אודות תקציב משרדו לפיו הוא מתקצב את תחום היהדות בתקציב ענק פי כמה מתחומים כמו מדעים וטכנולוגיה. בסדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הפריך בנט את כל הנתונים שפורסמו בחברת החדשות וחשף את הנתונים האמיתיים.

בדרך הוא עוד הספיק להתעמת עם יאיר לפיד שפרסם אף הוא את הנתונים ושלח אותו "לעשות שיעורי בית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אוי לנו האיש הזה
יהודי חרד | 04-09-2018 10:27
רודף דמים ,קל לשון, אויל מושרש קיש קיש קריא שאני רואה אותו אני אחוז געגועים לביבי הזה האיש אשר יהיה לנו למנהיג?
חרדה היא לא תכנית עבודה במזה"ת
ידידה | 04-09-2018 15:15
חרדה משתקת את החשיבה ומאיצה את התגשמות החרדה את אשר יגורתי בא לי. קצת שכל ישר, ואמונה בנצח ישראל אחי, ותראה שבנט רציונאלי יותר מביבי, מליברמן וממך לבטח..ואני ממש לא איש בנט בבחירות.