שרה ויאיר• נשיא הפיליפינים חשף: יש לי בת ונכד יהודים - סרוגים

שרה ויאיר• נשיא הפיליפינים חשף: יש לי בת ונכד יהודים

נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, המבקר בישראל בימים אלו חשף במהלך פגישתו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי בתו שרה- שהשתתפה אף היא בפגישה- היא יהודיה

שרה ויאיר• נשיא הפיליפינים חשף: יש לי בת ונכד יהודים
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, המבקר בישראל בימים אלו חשף במהלך פגישתו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי בתו שרה- שהשתתפה אף היא בפגישה- היא יהודיה.

לדברי דוטרטה, שרה- המכהנת כראש עיריית דבאו- היא בתו מנישואיו הקודמים לאליזבט צימרמן. בנוסף חשף דוטרטה כי מלבד זאת שלבתו היהודיה קוראים שרה, לנכדו קוראים יאיר.

על פי הדיווח ב-ynet, נתניהו פנה לבת שרה ואמר לה: "את יודעת שלאשתי ובני קוראים שרה ויאיר". הוא אף שאל את הבת שרה אם היא יודעת מה פירוש המילה "יאיר" ותרגם לה לאנגלית: "אורו יאיר".

צפו: נשיא הפיליפינים נוחת בישראל

https://www.youtube.com/watch?v=gO6IMoWDnPs

כאמור, דוטרטה הגיע שלשום (ראשון) לביקור בישראל ונפגש עם 1300 הפיליפינים החיים בישראל. דוטרטה, זכה במהלך השנים בתואר 'הנשיא המקלל' בעקבות מזגו החם ופיו חסר המעצורים. במהלך הפגישה בינו לבין נתניהו דנו השניים במלחמה בטרור, ודוטרטה התייחס למאבק שלו מול ארגון הטרור דאע"ש בפיליפינים ואמר כי "אני לא מצטער אם מישהו מהם שילם בחייו".

בסוף הפגישה אמר דוטרטה לנתניהו כי הפגישה ביניהם התקיימה באיחור של 70 שנה: "לא היינו צריכים לחכות 70 שנה לביקור ההיסטורי הזה. אני מקווה שהיחסים החמים יימשכו. אני רוצה שנגביר את שיתוף הפעולה במלחמה בטרור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חלק חשוב מהמאבק בפוליטקלי קורקט וחזרה לתכלס
קימי | 04-09-2018 11:36
דוטרטה הינו חלק חשוב מהמאבק בפוליטקלי קורקט וחזרה לתכלס שכולל את טראמפ, ברקסיט, METOO ועוד תהליכים