הרב לאו מותח בקורת: 'בקושי יש סרבניות גט בכלא' - סרוגים

הרב לאו מותח בקורת: 'בקושי יש סרבניות גט בכלא'

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, אמר כי יש יותר סרבניות גט מאשר סרבנים ומתח בקורת מרומזת על התקשורת שכמעט לא עוסקת בתופעה של סרבניות גט

author-image
הרב לאו מותח בקורת: 'בקושי יש סרבניות גט בכלא'
  (צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, הרב דוד לאו, חושף כי יש יותר סרבניות גט מאשר סרבנים. במפגש שערך עם סגל רבני שירות בתי הסוהר, מתח הרב לאו בקורת מרומזת על כך שרק סרבני גט מקבלים עונשי מאסר בפועל.

"בדרך כלל אני שולח לכאן אנשים, סרבני גט אולי גם סרבניות. צוטט הרב לאו באתר 'כיכר השבת'. לדבריו: "צריך לזכור, יש יותר סרבניות מאשר סרבנים. זו האמת שהציבור לא כל כך מודע לה. יש יותר נשים מסרבות לקבל גט, מגברים שמסרבים לקבל גט".

• התבטאות חריגה: הרב הראשי נגד חוק הלאום

הרב לאו עקץ את התקשורת שעוסקת רק בתופעה של סרבני גט: "התקשורת מציגה תמיד פן אחד ומטבע הדברים, גם לכאן בתי הכלא, מגיעים סרבנים. ולא כל כך הגיעו סרבניות, ונקווה שלא תגענה. אני מאוד מקווה שלא נצטרך להגיע לשאלות הללו".

"הסיפור הזה כואב מאוד" הוסיף. "סיפור של מי שמשתמשים ביכולת שלהם בצורה לא ראויה, ופוגעים בראש ובראשונה בעצמם ובבני המשפחה. אנחנו יושבים בית הדין יושבים להציל את עצמם מעצמם" סיכם נשיא בית הדין הגדול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אני
אני | 02-09-2018 18:00
תמיד התקשורת מראה צד אחד. יש שני צדדים למטבע. תהיו יותר כנים תקשורת נכבדה וכך גם אנשים יאמינו לכם יותר. די מהשקרים בכל נושא. אנשים כבר יודעים מה אמת ומה שקר.
2
גט
ניסים | 02-09-2018 20:31
תמיד ידעתי שצריכה להיות סיבה הלכתית לגירושין וסיבה שאישה רוצה להתגרש בגלל חוסר אהבה לא מתקבלת מה קורה לנו גם בתי הדין מסכימים למצב כזה במקום לבוא ולעודד ולפסוק שצריך ללכת לסדנא זוגית ולא לתת יד ותמיכה בשום מצב לפירוק זוגיות ומשפחה ללא סיבה מוצדקת ואמיתית
3
כל הכבוד
שמעון מלול | 02-09-2018 23:23
סוף סוף קם רב גדול ולא מתייפיפ בפני אירגוני הנשים החזקות..שמסתירים את האמת מהציבור..יישר כח הרב לאו!!