"אלימות מוגזמת": הפרסומת נאסרה לשידור - סרוגים

"אלימות מוגזמת": הפרסומת נאסרה לשידור

"הפרסומת מציגה אלימות מוגזמת אשר עלולה לפגוע ברגשות הציבור", כך הבהירו אנשי הרשות השנייה על הפרסומת הפרובוקטיבית של קסטרו שנפסלה לשידור, לאחר שקבלו נגדה עשרות תלונות

"אלימות מוגזמת": הפרסומת נאסרה לשידור
  עלולה לפגוע ברגשות הציבור (קרדיט: צילום מסך מתוך יוטיוב)

עשרות תלונות של גולשים נגד הפרסומת הפרובוקטיבית של חברת הבגדים קסטרו, הביאה את ראשי הרשות השנייה לפסול אותה לשידור.

במכתב ששוגר לשלושת הגופים המשדרים "רשת", "קשת" וערוץ עשר דרשו לא לשדר את הפרסומת בכיכובה של רותם סלע עד לביצוע שורה של תיקונים, בטענה לאלימות בוטה ולמסר בעייתי.

בכיכובה של הדוגמנית רותם סלע, הוציאה היום (חמישי) הרשות השנייה מכתב לשלושת הגופים המשדרים "רשת", "קשת" ו"עשר" בדרישה לא לשדר את הפרסומת עד לביצוע שורה של תיקונים.

בסרטון נראית ילדה כפותה בתא מטען של רכבה של סלע, לאחר שלא הסכימה לגלות לה "מאיפה ה-DRESS" (השמלה שלה) חרף רצונה.

לבסוף מנסה סלע לגלות בשנית מהיכן השיגה האישה את שמלתה, משזו מסרבת נראית הפרזנטורית כשהיא תוקעת יתד חפירה באדמה, ברמיזה לכך שרצחה אותה.

מקסטרו נמסר כי "הקמפיין החדש שלנו נעשה בסגנון קולנועי עם תסריט דמיוני שיכול לקרות רק בסרטים. סרט עם הומור שמתכתב וקורץ לז'אנר סרטי טרנטינו המוכרים והאהובים המשלבים סגנון ייחודי אומנותי, מוקצן ואף ביקורתי. זהו סרט של פנטזיה בדיונית ויש להסתכל עליו ככזה בלבד. מאחלים לכולם שנה טובה".

יו"ר הרשות יוליה שמאלוב ברקוביץ' והמנכ"ל ניר שויקי מסרו כי "הפרסומת מציגה אלימות מוגזמת אשר עלולה לפגוע ברגשות הציבור בכלל ולהשפיע לרעה על בני נוער בפרט. הרשות נצמדת למטרותיה לשמור על האינטרס הציבורי".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
פרסומת מחרידה וגם בכלל לא צנועה - היא
אוראור | 31-08-2018 12:38
מלכתחילה לא הייתה צריכה לעלות על המסך
2
בעזרת השם בקרוב מאוד
ליאורה | 31-08-2018 16:21
סוק כזה של עיסוק ופרסומות כאלו יהיהו אסורים בחוק בארץ ישראל. בנות ישראל שעוסקות בפריצות וחוסר צניעות יצטרכו להחליף מקצוע או לעזוב את ארץ ישראל
3
אלימות
אלמוני | 01-09-2018 20:24
צודקים בהחלט שלא להציג.גם הפרסומת של השותף של רותם ,למשקאות בה נראה אסי עם ים משקאות מתעלל בבן אדם שמתיבש בשמש ולא מגיש לו עזרה איזה מסר יש בזה ? אה ? מה אתם מצפים שזה ימכור יותר ? חסר רעיונות רק אלימות רק התעללות זה מה שיש?