'שבאבניקים' עונה 2? הכוכבים התכנסו לצילומים - סרוגים

'שבאבניקים' עונה 2? הכוכבים התכנסו לצילומים

"אנחנו לא יכולים לספר לכם מה קורה בינתיים!" כך כתבה מאיה ורטהיימר (דבורה) מהסדרה שבאבניקים באינסטגרם. ברשת כבר נפוצו שמועות על עונה 2. סרוגים עושים סדר

'שבאבניקים' עונה 2? הכוכבים התכנסו לצילומים
  צילום: מתוך אינסטגרם mayawertheimer

שבאבניקים עונה 2?

"אנחנו לא יכולים לספר לכם מה קורה בינתיים! אבל אני כן יכולה לספר שיוצא לי לקחת חלק בעשייה של משהו מאד כיפי עם אנשים שאני מאד אוהבת! כך כתבה מאיה ורטהיימר (דבורה) מהסדרה שבאבניקים באינסטגרם, על רקע תמונה שלה עם שאר כוכבי הסדרה: גדליה, מאיר, דוד ואבינועם.

החבורה נראית מחובקת יחד, אז דבורה הלמדנית, דאגה להרגיע: "וכן לפעמים אנשים שוכחים שאני חילונית ולא שומרת נגיעה במציאות. אבל אני מאד מכבדת וחושבת שיש מקום לכולם".

אחרי שברשת כבר עלו כתבה כי מדובר בצילומי העונה השנייה של הסדרה, אך לסרוגים נודע כי מדובר בסך הכל בצילומי פרסומת. יוצרי הסדרה לא הסכימו לגלות מי הלקוח, אך ככל הנראה מדובר בחברת הכבלים הוט.

זוהי הפעם השנייה בה שחקני הסדרה של היוצר הסרוג אלירן מלכה עושים סרטון פרסומת, בפעם הקודמת הם הצטלמו עם הכדורגלן הטוב בעולם כריסטיאנו רונלדו המשמש כפרזנטור של החברה.

כך זה נראה בפעם שעברה

על פי הדיווח כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד לשעבר הצטלם יחד עם השחקנים דניאל גד(אבינועם), ישראל אטיאס(מאיר) ועומר פרלמן(לייזר) לפרסומת חדשה של של חברת הכבלים HOT שצפויה לעלות בקרוב למסך.

(צילום: באדיבות HOT )

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
טעות בכתבה
רונאלדו | 29-08-2018 20:37
רונאלדו לא השחקן הטוב בעולם
עוד טעות
אחד שיודע | 30-08-2018 0:18
הוא גם לא משחק בריאל מדריר.
2
יש כאן בעיה
אורי | 30-08-2018 6:30
הם לא משתמשים בסדרה ובגיבורים שלה כפרסומת. אלא בתורה, בבית מדרש, בספרים ובבחורי ישיבה כפרסומת ל: טלויזיה, ולדברים נוספים. תניחו לתורה ולדברים של קדושה, ואל תשתמשו בהם ותנצלו אותם לגועל נפש שנקרא טלויזיה.
3
שבבניקים
דן | 30-08-2018 9:02
ואו יפה מחכים....
4
יש מקום לכולם....
לא משנה | 30-05-2021 1:49
יש מקום לכולם. מקסים בעיניי.