שובר שתיקה: בתום כ- 6 שעות הסתיימה חקירת ביטן - סרוגים

שובר שתיקה: בתום כ- 6 שעות הסתיימה חקירת ביטן

‏חקירתו של חה"כ דוד ביטן בלהב 433 הסתיימה בתום כ- 5.5 שעות על פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. ביטן ששמר על זכות השתיקה בחקירותיו האחרונות, שיתף פעולה עם החוקרים והתעמת עם השוטרים

author-image
שובר שתיקה: בתום כ- 6 שעות הסתיימה חקירת ביטן
  ביטן יוצא לחקירתו. ארכיון (צילום: פלאש 90)

‏חקירתו של חבר הכנסת דוד ביטן בלהב 433 הסתיימה היום (שלישי) בתום כ- 5.5 שעות על פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. ביטן ששמר על זכות השתיקה בכל חקירותיו האחרונות, שיתף פעולה עם החוקרים והתעמת עם השוטרים.

בחקירתו התשיעית התייחס ביטן לשאלות המשטרה ולא שמר על זכות השתיקה. בטרם החקירה אמר פרקליטו של ביטן, עו"ד אפרים דימרי: "הוא מתכוון להתייחס לשאלות המשטרה, וככל שיהיה עימות הוא מתכוון להתעמת".

ביטן שחשוד בקבלת כספי שוחד של מאות אלפי שקלים ממקורביו משה יוסף ומהיזם דרור גלזר- צפוי לעמוד לדין בהתאם להמלצות משטרה שיוגשו נגדו, כשהראיות לשוחד לכאורה מגובות בקלטות הנמצאות בידי המשטרה. בכתב האישום צפויים להיות גם סעיפים של הלבנת הון ועבירות מס נוספות.

לאחרונה סיפר ביטן בראיון ל'ידיעות אחרונות' על החזרה שלו לפעילות פוליטית, על התקופה הקשה שהוא עובר ועל האופטימיות שהכל יגמר בסופו של דבר לטובתו: "אני אשאר ח"כ כי לא סיימתי את פעילותי", אומר ביטן על השמועות לפיהן בכוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים. "החלטתי להישאר בתפקיד עד לסיום העניין. אני חושב שבסוף זה יסתיים לטובתי".

ביטן סיפר כי "הפיצו עלי שמועות בלי סוף. יום אחד העוזר שלי מקבל טלפון מעיתונאי ששואל אותו אם התאבדתי. נכון שלא אכלתי בחקירה וירדתי במשקל. אלו היו ימים קשים ביותר, היה מצב קשה בבית, לא מאחל לאיש לעבור את זה".

בראיון שהעניק לעיתונאית 'החדשות' דפנה ליאל, התייחס ביטן להחלטתו לשמור על זכות השתיקה ואמר: "אני דיברתי 40 שעות, שלוש חקירות, אבל כשראיתי שיש הדלפות נגדי באופן מגמתי החלטתי שאני לא אדבר".

"אם לא היו עושים שימוש בהדלפות הייתי מדבר, אבל היו הדלפות ועשיתי שימוש בזכות שלי לשתוק", הבהיר ביטן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האמת היא שאתה קצת גנב ומקומך בכלא
בהצלחה | 28-08-2018 17:40
לך עם האמת שלך!
המגיב הלז הוא אחד החכי''ם ממרץ.
בוז לבג''צ | 29-08-2018 8:07
גם בכנסת הוא צועק לעבר ביטן ''אתה טיפה גנב'' !!!
2
את חקירת רות דוד
פושעים שטייחו | 30-08-2018 13:09
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת ושופטים שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר,פרקליטים ושופטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבגצ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה ,שופטי העליון מגלגלים עיניים . ואת כל זה איילת שקד ידעו וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .