שולי רנד: "עכשיו אני מעז ללכת עמוק עם השאלות" - סרוגים

שולי רנד: "עכשיו אני מעז ללכת עמוק עם השאלות"

במסגרת הערב "מתחברים באלול", אביתר בנאי החליט לראיין את שולי רנד על אלבומו החדש "רצוא ושוב", שייצא בשבוע הבא. "באלבום החדש אני מעז ללכת יתר עמוק עם השאלות" סיפר שולי

שולי רנד: "עכשיו אני מעז ללכת עמוק עם השאלות"
  (צילום: יחצ)

כשבנאי פגש את רנד: במסגרת הערב "מתחברים באלול" של מרכז 'נהורא' ו'מעלה', שהתקיים אמש (א') בתאטרון היהלום ברמת גן. הופיעו הזמרים אביתר בנאי, שולי רנד ובניה ברבי.

בין השירים החליט אביתר בנאי לנצל את המעמד ולראיין את שולי רנד על אלבומו החדש "רצוא ושוב", שייצא בשבוע הבא. לאחר צפייה ממושכת וארוכה מאז צאת אלבומו "נקודה טובה".

"לקח לאלבום את הזמן שלו, יש הרבה סיבות לעיכוב אבל בסופו של דבר הקב"ה מביא כל דבר בעיתו" הסביר שולי אביתר את העיכוב והוסיף כי "באלבום החדש שכולל גם שירים חברתיים, אני מעז ללכת יתר עמוק עם השאלות".

( צילום: אמיל יוספוב)

כ- 500 איש השתתפו בערב המיוחד, שכלל הופעות מרגשות באווירת אלול של שולי ואביתר שמלמד ב'נהורא' ותלמידו בניה ברבי והשחקן ערן לנסקי.

במהלך הערב נוגנו השירים "אבא", "אב הרחמן" ועוד על ידי אביתר בנאי, וכן בוצעו השירים "צדיק", "מה התכלית", "טרמינל", ועוד על ידי שולי רנד.

"ימי חודש אלול הם ימים של תשובה. מתקנים את העבר ובונים את העתיד" סיפר הרב אור טאוב ממרכז 'נהורא' והוסיף "העבר הוא חלק מאיתנו ואנחנו לא מנסים להתנתק ממנו, אלא להיפך להתחבר אליו, כאשר אנחנו לוקחים אותו ומזקקים אותו, מעלים ומצמיחים אותו. והראי"ה הם שולי, אביתר, בניה וערן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו