פייסבוק מחה את עמ;לק

פייסבוק מחה את עמ;לק

פייסבוק החליטה להסיר ללא התראה מוקדמת או מתן סיבה מפורשת את אחד מהעמודי הסאטירה הפופולריים בישראל, ''עמ;לק'' המונה למעלה מ-70 אלף עוקבים

author-image
עם 70 אלף עוקבים: פייסבוק הסירה עמוד פופולרי במיוחד
  (צילום: שטארסטוק)

הרשת החברתית הפופלרית, החליטה להסיר ללא התראה מוקדמת או מתן סיבה מפורשת את אחד מהעמודי הסאטירה הפופולריים בישראל, "עמ;לק" המונה למעלה מ-70 אלף עוקבים.

העמוד עמ;לק, המהווה גרסה סאטירית לעמוד אמ;לק (ארוך מדי; לא קראתי). הצליח לצבור אלפי אוהדים במהלך ארבע שנות פעילותו, בזכות קיצור פרודי לשלל ידיעות מאתרי התקשורת בישראל- הוסר מהרשת החברתית בסופ"ש האחרון, זאת בעוד שעמוד האינסטגרם הרשמי שלו והעמודים שנפתחו בעקבות הצלחתו בפייסבוק- נותרו פעילים.

(צילום מסך מתוך העמוד ז"ל)

מנהלי העמוד הפופולרי הגישו ערעור לפייסבוק, אך נכון לעכשיו העמוד עדין לא חזר לאוויר ומטעם הרשת החברתית טרם נמסרה כל תגובה בנושא.

אמיר בר-קול, אחד ממנהלי עמ;לק סיפר לynet: "ביום שישי בבוקר גילינו לתדהמתנו שהעמוד הוסר מפייסבוק ללא כל התראה מוקדמת, לא קיבלנו שום הסבר.

זו לא הפעם הראשונה שעמ;לק נתקל בבעיות מצד פייסבוק. לפני למעלה משנה מנהלי העמוד קיבלו הודעה מחברת פייסבוק לפיה הם לא יכולו לשתף קישורים בפוסטים שהם מפרסמים.

אחד החשדות שעלו אז כסיבה אפשרית לחסימה, היתה ההצהרה של פייסבוק, לפיה היא תפעל במדיניות חדשה שצפויה לצמצם מהפיד שלנו שלל 'קליקבייטים' (קישורים עם כותרות מנופחות) וקישורים חיצוניים בכלל. אך אז לאחר שמנהלי העמוד החליטו להגיש ערעור, פייסבוק החליטו לאחר כמה שעות לשחרר אותם מהחסימה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו