נתניהו: "לא רואה דחיפות בנושא תכנית השלום" - סרוגים

נתניהו: "לא רואה דחיפות בנושא תכנית השלום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לטענתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנוגע למתווה השלום של הבית הלבן, לפיו ישראל תשלם מחיר גבוה יותר מהפלסטינים. לטענתו: "אני לא רואה דחיפות בנושא הזה. כשהאמריקנים יציעו, נראה"

author-image
נתניהו: "לא רואה דחיפות בנושא תכנית השלום"
  (צילום: תומר נויברג\פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (שישי) למתווה השלום המתהווה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, והגיב לראשונה לטענה האמריקנית לפיה ישראל תשלם מחיר גבוה יותר מהפלסטינים בעסקה.

"זה עניין של טראמפ אם הוא רוצה לקדם את זה" טען במהלך כנס המדינות הבלטיות המתקיים בליטא. " הוא אומר דברים בעניין הזה וזה יכול לבוא, למרות שאני לא רואה דחיפות בנושא הזה. האמריקאים חושבים על זה, הם לא עיוורים, אבל אני לא יודע – כשיציעו נראה".

כזכור, ביום רביעי האחרון טראמפ הבהיר כי "ישראל תצטרך לשלם מחיר גבוה יותר במשא ומתן עם הפלסטינים כי היא זכתה בדבר גדול מאוד; ההכרה האמריקנית בירושלים כבירתה והעברת השגרירות". בנוסף, טראמפ אמר כי "הפלסטינים יקבלו משהו טוב", בתמורה להכרה בירושלים כבירת והעברת השגרירות האמריקנית.

"אם אי פעם יהיה שלום עם הפלסטינים, העברת השגרירות לירושלים וההכרה בה כבירת ישראל היו מהלכים נכונים, כי הורדנו אותם משולחן המשא ומתן. בכל פעם שהגיעו למשא ומתן, לא הצליחו לעבור את ההכרה בירושלים כבירת ישראל. לכן אמרתי: 'בואו נוריד את זה מהשולחן'" הוסיף. כעת הגיע התור של ישראל והפלסטינים לשוב לשולחן המשא ומתן. תמיד אמרו שזו העסקה שהכי קשה לסגור- בואו נראה מה יקרה"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טראמפ מקבל רמזים מן השמים שסופו קרב
עם ישראל חי | 26-08-2018 7:45
הוא לא מבין שהכל בגלל שהוא מנסה ל''סדר'' אותנו
2
ירושלים המערבית שייכת ליהודים זה דבר פשוט
יפה יוסף | 26-08-2018 9:40
כך גם הסכם השלום פשוט מאוד .
לעולם לא יהיה שלום עם ישמעאל הרשע כדברי חז''ל
עם ישראל חי | 26-08-2018 12:24
לפי חז''ל ישמעאל הרשע הוא שונא את יעקב=ישראל יותר מעמלק !! ולפי הזוהר הקדוש. ישמעאל הרשע ישתלט על חלק מהעולם לפני בוא המשיח - כפי שאנו רואים היום. ואז בבואו להלחם על ירושלים, כל בני ישמעאל יוכחדו מן העולם ע''י מלאך ה'
3
שלום
איילת | 12-02-2019 22:10
ביבי? לא שמת לב שאתה לא שפוי ?