המשטרה הגישה הצהרת תובע כנגד המחבל מחברון - סרוגים

המשטרה הגישה הצהרת תובע כנגד המחבל מחברון

הצהרת תובע הוגשה היום כנגד המחבל סלימאן קאפישה כבן 26 תושב חברון בחשד שתכנן לבצע פיגוע דקירה בירושלים, שסוכל על ידי המשטרה בתחילת החודש. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום חמישי

author-image
המשטרה הגישה הצהרת תובע כנגד המחבל מחברון
  מעצר מחבל. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Elinson Gershon /Flash90)

משטרת ישראל הגישה היום (שני) הצהרת תובע כנגד המחבל סלימאן קאפישה כבן 26 תושב חברון שנחקר לאחר שתכנן לבצע פיגוע דקירה בירושלים כנגד אזרחים וכוחות הביטחון, וסוכל על ידי המשטרה בתחילת החודש. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום חמישי.

ביום רביעי  לפני כשבועיים, הבחינו שוטרים ולוחמי מג"ב שהיו בפעילות מבצעית בעיר העתיקה בירושלים, באדם שהעלה את חשדם ועיכבו אותו לבדיקה, במהלכה התברר כי מדובר בתושב חברון כבן 26, וברשותו נתפסו סכין ותרסיס גז מדמיע.

לאחר שטען כי נכנס לישראל על מנת להתפלל, בחקירה נחשפו כוונותיו האמתיות. לפיהן עפ"י החשד נכנס לישראל שלא כחוק כשברשותו סכין ותרסיס גז מדמיע על מנת לבצע פיגוע דקירה בירושלים כנגד אזרחים או כוחות הביטחון.

במשטרה ציינו, "אין ספק שעצם מעצרו של החשוד, מיצוי החקירה וחשיפת כוונותיו מנעו ניסיון להוציא לפועל פיגוע בגזרת ירושלים שיכלו להיות לו תוצאות קשות! המאמצים לאיתור, מניעה וסיכול ניסיונותיהם של מפגעים וארגוני טרור לממש כוונותיהם לבצע פיגוע נמשכים כל העת בתוך ירושלים ובמעברי עוטף ירושלים, ומעצרו של החשוד הינו נדבך מרכזי ונוסף לפעילות המבצעית החכמה והממוקדת המבוצעת כל העת."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו