דיווח: מכשירי האייפון הבאים יכללו חידוש מפתיע - סרוגים

דיווח: מכשירי האייפון הבאים יכללו חידוש מפתיע

אתר הטכנולוגיה TrendForce דיווח כי מכשירי האייפון החדשים יבואו עם עט חכם, המאפשר לצייר על מסך המכשיר. בכך אפל מקווה להציב תחרות משלה לגלקסי נוט 9 של סמסונג

author-image
דיווח: מכשירי האייפון הבאים יכללו חידוש מפתיע
  יגיעו עם עט חכם? הדמייה של מכשירי האייפון החדשים (צילום: עמוד הטוויטר של אתר Redmond Pie)

בקרוב באייפון: אתר הטכנולוגיה TrendForce דיווח היום (שני) כי מכשירי האייפון החדשים יושקו עם עט חכם, שיוצע כאביזר משלים לסמארטפונים החדשים.

העט החכם של אפל הושק כבר בשנת 2015, ומוצע כיום כאביזר לטאבלטים מסדרת האייפד פרו- אך כעת נראה שהוא יוצא גם למכשירים הקטנים יותר של אפל. השימוש בעת נועד להפוך את הטלפון לכלי עבודה לגרפיקאים, ומאפשר לצייר על מסך המכשיר. בכך אפל מקווה להציב תחרות למכשיר הגלקסי נוט 9 החדש של סמסונג, המכיל גם כן עט חכם כחלק מהמכשיר.

במידה והדיווח יתברר כנכון, מדובר בהחלטה מעט מפתיעה מצד אפל. מייסד החברה סטיב ג'ובס התנגד בחריפות לשימוש בעט מסוג זה, בטענה כי מדובר במרכיב שרק יילך לאיבוד  ועצבן את המשתמשים. "מי רוצה להשתמש בעט כדי להפעיל טלפון סלולרי?" אמר בהשקת מכשיר האייפון הראשון בשנת 2007 "תמיד צריך להוציא אותם ולהכניס אותם, ובסוף רק מאבדים אותם. מסיבה זו, באייפון אנחנו נשתמש באמצעי ההצבעה הכי טוב- האצבעות שלנו. כולנו נולדנו עם עשרה מהם, והם לא ילכו לאיבוד".

באפל מתכננים להציג את האייפונים החדשים בעוד מספר שבועות, כאשר ככל הנראה מכירת הסמארטפונים החדשים יחל בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר הקרוב. על פי ההערכות, החברה תציג שלושה מכשירים חדשים: גרסה משופרת לאייפון X, לצד מכשיר "אייפון X פלוס" שיכלול מסך בגודל 6.5 אינץ' ומכשיר אייפון מוזל בגודל 6.1 אינץ'. כל המכשירים החדשים יכללו עיצוב הדומה לאייפון X הנוכחי, הכולל מסך המתפרש על כל קדמת המכשיר ומנגנון לזיהוי פנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו