יחסי ישראל ארה"ב: נתניהו נועד עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב - סרוגים

יחסי ישראל ארה"ב: נתניהו נועד עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב

רה"מ נפגש הערב (ראשון) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון שאמר כי עומדים אתגרים גדולים לישראל, לארה"ב ולעולם כולו. בהם: תכנית הגרעין של איראן ותכנית הטילים הבליסטיים שנמצאות בראש הרשימה

יחסי ישראל ארה"ב: נתניהו נועד עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב
  נתניהו ובולטון (צילום: חיים צח/ לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון שאמר כי עומדים אתגרים גדולים לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו. בהם: תכנית הגרעין של איראן ותכנית הטילים הבליסטיים שנמצאות בראש הרשימה.

בארוחת ערב במעון רה"מ בירושלים, בה השתתפו גם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר, פתח נתניהו ואמר לבולטון כי הוא שמח לראותו. "|אנחנו ידידים כבר שנים רבות ואני יכול להעיד שבמסגרת תפקידך, וגם מחוצה לו, אתה ידיד אמת של ישראל ותומך נלהב של הברית בין אמריקה לישראל".

האו הוסיף, כי הביקור פה הוא בעל חשיבות רבה, לאחר ההחלטה החשובה של הנשיא טראמפ, להעביר את השגרירות לירושלים, ולצאת מההסכם הרע עם איראן.

השניים ידונו בעיקר כיצד להמשיך לבלום את התוקפנות של איראן באיזור ו"להבטיח שלעולם לא יהיה להם נשק גרעיני,, אמר נתניהו וציין כי "יש נושאים רבים אחרים, אך זאת נקודת התחלה טובה".

אתגרים גדולים עומדים בפני ארה"ב וישראל

בולטון השיב לנתניהו כי זהו "כבוד גדול להיות פה. אני שמח לראותך שוב ולדבר על היחסים בין ארה"ב לישראל".

לדבריו, "השנה וחצי האחרונות היו מרגשות מאוד בממשל טראמפ, כולל חלק מהנושאים שהזכרת". אך הדגיש כי "ברור שעומדים בפנינו אתגרים גדולים, לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו. תכנית הגרעין של איראן, תכנית הטילים הבליסטיים נמצאות בראש הרשימה. אז אני שמח להיות פה ואני מצפה לדיונים בינינו", סיכם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו