בן 30 קפץ להציל טובעת וטבע בעצמו; מצבו אנוש - סרוגים

בן 30 קפץ להציל טובעת וטבע בעצמו; מצבו אנוש

בחורה שנכנסה לחוף לא מוכרז באשדוד נקלעה למצוקה. אזרחים שהבחינו בכך נכנסו לים על מנת לסייע לה וטבעו. אחד מהם כבן 30 במצב אנוש. הטובעת לא נזקקה לטיפול רפואי

author-image
בן 30 קפץ להציל טובעת וטבע בעצמו; מצבו אנוש
  (צילום: דוברות המשטרה)

שוב מקרה טראגי של טביעה בחוף לא מוכרז. בחורה שנכנסה לחוף המצודה באשדוד שהינו חוף לא מוכרז נקלעה למצוקה. אזרחים שהבחינו בכך נכנסו לים על מנת לסייע לה ונקלעו אף הם למצוקה.

צוות שיטור ימי שיצא לכיוון האירוע דיווח על המקרה למצילים בחוף הים ואלו יצאו גם כן עם אופנוע הים בכדי לסייע ויחד עם גולש שנקלע אף הוא למקום הצליחו לחלצם. מצבו של אחד מהם במצב אנוש, ואילו הטובעת ומחלץ נוסף במצב קל.

מדוברת מד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא באשדוד גבר כבן 30 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. גבר נוסף שנמשה מהמים פונה לבי"ח אסותא באשדוד במצב קל. צעירה כבת 23 טופלה במקום ולא נזקקה לפינוי לבי"ח.

איבד את ההכרה במים

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א לירון ביטון שהגיע למקום סיפר: "כשהגעתי לחוף הלא מוכרז ראיתי במרחק של כמה עשרות מטרים ממני גבר כבן 30 שוכב סמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה והמציל מהחוף הסמוך מבצע בו פעולות החייאה בסיסיות. סיפרו לי שהגבר איבד את הכרתו במים בזמן שניסה לסייע לצעירה שטבעה. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי"ח. הצעירה שלה ניסה לסייע הוצאה מהמים כשהיא בהכרה מלאה ומצבה יציב ולא נזקקה לפינוי לבי"ח."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ים
עמי | 19-08-2018 18:29
למה אנשים נכנסים למקום בלי מצילים
2
כל הכבוד
גפן המלכה | 19-08-2018 20:16
כל הכבוד על האומץ לעשות את זה
3
להציל מטביעה ולטבוע
אילנה | 19-08-2018 20:26
המזל היחידי של הבחור שמצאו אותו ומשו אותו מהים מקרה דומה קרה לבן הדוד של בעלי בצרפת אישה מבוגרת נסתה להתאבד וקפצה מעל הגשר של נהר בצרפת אותה מצאו ואת משה פנחס בן דודו עד היום לא מצאו שום סימן מאז. 33שנה עברו
נראה שהמקרה מובא
יעקב | 20-08-2018 0:43
בשות יביע אומר של הרב עובדיה זצל. הגבר היה נשוי טרי, קפץ להציל את האשה שרצתה להתאבד, ונעלם במים.
4
הבחורה נכנסה למרות האיסור
חארם | 19-08-2018 22:09
הגיבור יקפח חייו בגלל טיפשותה. מסכנה המשפחה שלו.
5
הנקיפות מצפון של הבחורה.. היא פשעה והוא שילם
שיר | 20-08-2018 8:13
אוי וי