אחרי 26 שנה: רון ירון עוזב את ידיעות אחרונות - סרוגים

אחרי 26 שנה: רון ירון עוזב את ידיעות אחרונות

העורך הראשי של העיתון ידיעות אחרונות בשמונה השנים האחרונות, רון ירון, עוזב את תפקידו. " שלם לחלוטין עם הדרך שעשיתי. עם ההחלטות שקיבלתי"

author-image
אחרי 26 שנה: רון ירון עוזב את ידיעות אחרונות
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

העורך הראשי של העיתון ידיעות אחרונות בשמונה השנים האחרונות, רון ירון, עוזב את תפקידו.

במייל פרידה שכתב לעובדי העיתון, כתב בין השאר: "26.5 שנים אני כאן. זה יותר זמן ממה שאני מכיר את אשתי. יותר זמן ממה שחייתי בבית אחד עם אחותי ועם הוריי. זה נצח במובני שוק העבודה של היום שבו אנשים מחליפים תפקיד ועיסוק מדי כמה שנים. ידיעות בדמי. ואני רוצה להאמין שגם דמי או נשמתי בידיעות.

אז הנה הכותרת: אני מסיים את תפקידי. בעוד שבועיים, ב-31 באוגוסט, אחרי 26.5 שנים ב"ידיעות אחרונות", כמעט 8 מהן בתפקיד העורך הראשי, הפרק הזה ייסגר עבורי.

כן, אני עצוב שזה קורה. כן, אני כואב שזה מסתיים. כן, אני מוטרד מהעתיד. אבל כן, אני גם שלם לחלוטין עם הדרך שעשיתי. עם ההחלטות שקיבלתי.

לעולם לא אצטער על סיפור שפיספסנו

תפקיד עורך "ידיעות אחרונות", העיתון הגדול והחשוב במדינה, הוא בעל עוצמה וכוח רב. בכל ימיי בתפקיד ניסיתי להשתמש בו בזהירות, באחריות, באנושיות. זכרתי תמיד שהכוח שניתן לי הוא בתוקף תפקידי כעורך "ידיעות אחרונות" ולא כרון ירון, האדם הפרטי. ושאני חייב להשתמש בו בחרדת קודש גם כלפי עובדי העיתון, מהבכיר ביותר ועד הכי זוטר, גם מול הקוראים שלנו ובעיקר כלפי מי שעליהם אנחנו כותבים ושעתידים להיפגע ממה שאנחנו מפרסמים.

לזכור תמיד שבצד השני יש אנשים שחייהם מושפעים מכל מילה. ולכן חשוב להקשיב, לשמוע, לא להסס לפרסם בכל הכוח והעוצמה כשאנחנו בטוחים בעובדות. אבל כן להטיל ספק. וכן לתת לעובדות לבלבל אותנו אם מוכיחים לנו שאנחנו טועים. לעולם לא אצטער על סיפור שפיספסנו בגלל זהירות יתר והקפדה על בדיקה מקיפה. תהיה קודם כל בן אדם ואחר כך עיתונאי. אין בהכרח סתירה בין הדברים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הוא המושחת ''שלם'' אבל שבר אלפי אנשים ורמסע
עמוס | 19-08-2018 17:57
הוא המושחת לא יעשה חשבון נפש, כמה דם הוא שפך ליהודים. מלים של העיתון הרגו-רצחו הרבה אנשים טובים. שילך לעזה. שם מקומו
2
נראה שהוא יכול לשחק בסופרנו פרק 2.
אורי | 19-08-2018 19:54
בטוח יתקבל