ישראל ביתנו על בנט: "אינו בקיא בפרטים"; "ימין משיחי ופופוליסטי"

ישראל ביתנו על בנט: "אינו בקיא בפרטים"; "ימין משיחי ופופוליסטי"

מפלגת ישראל ביתנו משיבה אש נגד השר בנט: "נעדר מישיבות הקבינט ואינו בקיא בפרטים", לאחר שביקר את ההסכם של שר הביטחון ליברמן מול חמאס. "מייצג ימין משיחי ופופוליסטי שתומך בכיבוש עזה"

ישראל ביתנו משיבים אש: "בנט אינו בקיא בפרטים"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

מפלגת 'ישראל ביתנו' משיבה אש נגד השר נפתלי בנט ותוקפת אותו בחריפות: "מאחר והשר בנט הרבה להיעדר מישיבות הקבינט בנושא עזה, כל שכן האחרונה, הוא אינו בקיא בפרטים".

בתגובה לדברים שאמר קודם לכן נגד שר הביטחון ליברמן, הוסיפו במפלגה כי "ברמה העקרונית אכן מתקיים ויכוח בין ימין ממלכתי ואחראי שמייצג ליברמן, לבין ימין משיחי ופופוליסטי שמייצגים בנט וסמוטריץ', שתומכים במדינה דו-לאומית ובכיבוש עזה".

מוקדם יורת הערב שלל נבט את אמירתו אמש, של שר הביטחון ליברמן, לפיה "אין שום הסכם עם חמאס", והמשיך לתקוף כי הסכם ישראל-חמאס אליו דחף ליברמן הוא "שגיאה חמורה וחסרת אחריות".

אתמול הודיע בנט כי שרי הבית היהודי יצביעו נגד הצעתו של ליברמן וכינה אותה 'שקט מדומה', שתאפשר לדבריו "לחמאס להאיץ את ייצור הרקטות". על כן, "אם לא נעצור היום את המפעל הלאומי של חמאס לייצור רקטות, תושבי ישראל יסבלו ממבול של רקטות על מרכזי האוכלוסיה של ישראל בעתיד הלא-רחוק".

כשהוא מדגים מסבב ההסלמה האחרון בדרום, הוסיף בנט: "לאחר 140 ימים של רקטות, ירי צלפים ושיגור בלוני תבערה חמאס לומד שהטרור השתלם. צריך לומר את האמת לציבור הישראלי: הסכם ישראל-חמאס הוא שגיאה ותפיסת ההכלה נכשלה".

התפיסה של ליברמן חלולה ומסוכנת

בריאיון ל'חדשות' אמר ליברמן כי המדיניות של ישראל היא לעקוף את חמאס ולפנות ישירות לתושבים: "אני מנסה לתקוע טריז בין תושבי עזה לחמאס". אולם בנט, יצא בחריפות נגד האמירות וטען, "הרעיון כאילו ישראל יכולה לשכנע את הציבור העזתי להחליף את שלטון חמאס הוא דמיוני ומנותק מהמציאות. האם ליברמן שאל את עצמו כמה שנים ייקח למוטט כך השכנועים את חמאס? מי בינתיים ישלם את המחיר על התעצמות הטרור העזתי"?

״אני רוצה לשכנע את תושבי עזה שהאביב הערבי אפשרי ברצועת עזה והמסר שלי נקלט היטב בעזה״, כך אמר ליברמן. בנט הוסיף: "אכן המסר נקלט: הטרור משתלם, חמאס יורה עלינו רקטות- וישראל מתקפלת.מאמצי שכנוע לא ימוטטו את חמאס. תפקידנו לא לשכנע, אלא לנטרל את ההתעצמות של חמאס ואת יכולתו לפגוע באזרחי ישראל".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אני אתחיל להאמין לליברמן
יוסי | 16-08-2018 22:08
אחרי שיעמוד בהבטחתו לחסל את הניא תוך 48 שעות.............. עד אז מעדיף להאמין לבנט!
2
כתבתי לפני שנה כי ליברמן עושה דברו של פוטין
עמוס | 17-08-2018 1:10
מי יודע מה צפוי לנו מפוטין-ליברמן
3
ליברמן
עמי | 17-08-2018 10:50
ליברמן עם בנט לא בקיא למה הוא יושב בקבינט אתה בכלל לא מתאים להיות שר בטחון אתה אדם הפכפך אתה פשוט לא יודע מה לעשות תעשה טובה לך הביתה