חדש: כך תעבירו בקלות קבצים מהמחשב לטלפון - סרוגים

חדש: כך תעבירו בקלות קבצים מהמחשב לטלפון

חברת מיקרוסופט השיקה אפליקציה חדשה בשם "YourPhone", המאפשרת למשתמשים להעביר בקלות קבצים מהמחשב לסמארטפון ולהפך. בשלב הזה האפליקציה זמינה רק למשתמשי אנדרואיד

author-image
חדש: כך תעבירו בקלות קבצים מהמחשב לטלפון
  סנכרון פשוט בין המחשב והטלפון. אפליקציית YourPhone (צילום: עמוד הטוויטר של אתר The Verge)

חיבור פשוט: חברת מיקרוסופט השיקה היום (רביעי) אפליקציה חדשה בשם "YourPhone", המאפשרת למשתמשים להעביר בקלות ובמהירות קבצים מהמחשב האישי לסמארטפון או להפך. בכך נחסך הצורך לחבר את הטלפון למחשב בכדי להעביר תכנים.

האפליקציה מסנכרנת בין המחשב לטלפון באמצעות חיבור האינטרנט. לאחר התקנת האפליקציה בטלפון ובמחשב, תוכלו לראות את הקבצים המופיעים בסמארטפון בתיקיות, בדומה לאופן הצגת הקבצים המוכר. גם בפתיחת האפליקציה בסמארטפון תוכלו לצפות ברשימה של הקבצים במחשב ולהעבירם לטלפון בלחיצת כפתור. במיקרוסופט הבטיחו כי בעתיד האפליקציה תאפשר להציג במחשב התראות והודעות סמס המתקבלות בטלפון ולשלוח הודעות דרך המחשב.

האפליקציה החדשה זמינה כעת רק למכשירי אנדרואיד, ומוגבלת למכשירים המריצים את גרסה 7.0 ומעלה של מערכת ההפעלה. כמו כן, אפליקציית המחשב ניתנת להורדה רק בווינדוס 10. בשלב הזה לא ידוע האם האפליקציה של מיקרוסופט תגיע גם למכשירי האייפון, אך לאפל כבר יש אפליקציה דומה בשם Handoffs- המאפשרת לסנכרן ולהעביר קבצים ממכשירי אייפון למחשבי מק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האינטרנט
שרה | 24-05-2021 14:48
איך מפעילים את ה-Wi-Fi.