ליברמן מגיב לבנט: "מודה לכל השרים שתוקפים אותי" - סרוגים

ליברמן מגיב לבנט: "מודה לכל השרים שתוקפים אותי"

שר הביטחון ביטל הבוקר את המתקפה נגדו מצד חברו לקבינט, השר נפתלי בנט ואומר: "אין לי זמן להתעסק בשטויות". על המצב ברצועת עזה: "אם האלימות חוזרת - הם הראשונים להפסיד"

author-image
ליברמן מגיב לבנט: "מודה לכל השרים שתוקפים אותי"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביטל הבוקר (רביעי) את המתקפה נגדו מצד חברו לקבינט המדיני בטחוני, השר נפתלי בנט ואומר: "אין לי זמן להתעסק בשטויות". על המצב ברצועת עזה: "אם האלימות חוזרת – הם הראשונים להפסיד".

בראיון לגלי צה"ל הוסיף, כי היום ייפתח מעבר כרם שלום וכי מרחב הדיג יורחב בחזרה עד למרחק של 9 מייל מהחוף. לדבריו, ‏"כל עוד יש שקט – גם תושבי הרצועה מרוויחים. אם האלימות חוזרת – הם הראשונים להפסיד". להוכחה אמר כי המשוואה הזאת עובדת, כאשר "ארבעת הימים האחרונים היו השקטים ביותר בעוטף מאז חודש מרץ האחרון".

על הביקורת של בנט נגדו, סביב ההסכם המתגבש בין ישראל לחמאס, אמר ליברמן: "ביקורת זה דבר טוב – היא מעידה על החוזק שלי. אין לי זמן להתעסק בשטויות. כמו השיר – Parole Parole, בוא נדבר על דברים רציניים", זאת ברקע , התנגדות שרי הבית היהודי להצעת של ליברמן שתאפשר לחמאס להתעצם לקראת הסבב הבא.

הוא הוסיף, כי "כאשר עמיתיי השרים בממשלה או בקבינט תוקפים אותי זה באמת מעודד, כי זה סימן שאתה חזק ומצליח. כשאתה חלש ונכשל -כולם מתעלמים ממך, לכן אני מודה לכל השרים שתוקפים אותי", אמר.

תוקף את הקמפיין נגד האלוף יאיר גולן ברקע מחאת המשפחות השכולות נגד מינויו לרמטכ"ל, ואמר "גולן אמר דברים מקוממים – אבל התנצל. הוא אחד מאלופי השדה הכי אמיצים – אין מקום לקמפיינים נגד קצינים".

אם מישהו רוצה בחירות – אני מוכן

לבסוף התייחס למשבר חוק הגיוס ואמר כי על חברי הקואליציה לקבל את החוק. "אני לא בטוח אם זה פלונטר או תירוץ, אבל אני מציע למפלגות החרדיות להמשיך הלאה. אני לא בטוח שבנסיבות אחרות, או אחרי שתקום ממשלה חדשה, יוכלו לקבל חוק שהוא יותר נכון, צודק וממלכתי מזה. בכל מקרה, אם מישהו רוצה בחירות – אני מוכן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
צודק
לוי | 15-08-2018 9:07
באמת צריך לעסוק בדברים רציניים. שאלה חסר הביטחון. האם הבטחתך בנושא בנייה היא נושא רציני?
2
ליברמן ברברן נטול הישגים. חולה שליטה וכוחנות.
אור | 15-08-2018 9:58
מתמחה בכוחנות וסתימת פיות. מעודד חילולי שבת ומרחיק את הדתיים מהצבא. ליברמן מסוכן למדינה.
3
אני רק שאלה
mch | 15-08-2018 14:42
איך מכנים אדם ששוב מנסה פעולה שלא הצליחה לו עשרות פעמים?
4
אם הוא ימשיך כל הזמן לעשות מעצמו ומאתנו צחוק
אוראור | 15-08-2018 16:54
זה רק יוכיח לנו שטעינו כשבחרנו בו בטיפשותנו הרבה להיות שר ביטחון - ולא שאנחנו לא התחלנו להבין את זה כבר.