בקרוב: מהו המכשיר המסתורי החדש של סמסונג?

בקרוב: מהו המכשיר המסתורי החדש של סמסונג?

חברת סמסונג רכשה בסוף השבוע זכויות לרישום מכשיר חדש, שייקרא "Magbee", כשלוגו המכשיר דלף לרשת ומזכיר חרק. הרישום העלה שאלות רבות בקרב חובבי הטכנולוגיה: מהו המכשיר המסתורי החדש שסמסונג מתכננת להשיק?

author-image
מהו המכשיר המסתורי החדש של סמסונג?
  (צילום: שאטרסטוק)

האם סמסונג תשיק בקרוב מכשיר חדש? אתר הטכנולוגיה The Verge דיווח היום (ראשון) כי החברה הקוריאנית רכשה בסוף השבוע זכויות לרישום מכשיר חדש, שייקרא "Magbee". בבקשת הרישום הוצג לוגו למכשיר שנראה כמו חיפושית, לצד תיאור המכנה את המכשיר "חרק מגנטי, עם גלגל חיוג אלחוטי".

לוגו המכשיר החדש (צילום: עמוד הטוויטר של אתר TechNews)

ההודעה התקבלה בתמיהה בקרב חובבי הטכנולוגיה, אשר תהו מהו המכשיר החדש שסמסונג מתכננת להשיק. רבים משערים כי מדובר במכשיר שמע אלחוטי, אשר יוכל להסתנכרן עם הטלפון ולהשמיע מוזיקה ושיחות. אחרים טוענים כי מדובר במשטח הטענה אלחוטי למכשירים ניידים, אשר יאפשר להטעין גם סמארטפונים וגם שעונים ניידים במקביל.

אפשרות נוספת שעלתה היא שמדובר ברמקול חכם, אשר יגיע עם מערכת "ביקסבי"- העוזרת הקולית של סמסונג המוכרת ממכשירי הגלקסי S9 והגלקסי נוט 8. בסמסונג כבר אישרו בעבר כי הם עובדים על רמקול חכם מהסוג הזה, אך מתיאור המכשיר החדש קשה לדעת האם מדובר ברמקול חכם, והדיווח הנוכחי מעלה הרבה סימני שאלה בנוגע לנושא.

למרות השאלות הרבות בנוגע למכשיר החדש, סביר להניח שנקבל תשובה לגבי מכשיר ה-"Magbee" בקרוב מאד. בשבוע הבא סמסונג תערוך אירוע השקה מיוחד, בו היא תציג את מכשיר הגלקסי נוט 9 החדש, וכן מספר מוצרים נוספים- כאשר ייתכן והמכשיר החדש יהיה אחד מהם. במידה וסמסונג תבחר שלא להציג את המכשיר באירוע בניו יורק, ייתכן וסמסונג תציג את Magbee בכנס הטכנולוגיה IFA שיתקיים בברלין בתחילת ספטמבר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו