בעקבות הסגירה: 100 עובדים של ערוץ הכנסת ללא עבודה

בעקבות הסגירה: 100 עובדים של ערוץ הכנסת ללא עבודה

ערוץ הכנסת שהופעל על ידי חברת החדשות במשך 14 שנה, סיים את שידוריו ויפתח על ידי RGE, בעלת ערוץ עשר שזכתה במכרז. בעקבות כך 100 עובדי הערוץ נותרו ללא עבודה- כעת ח"כים פועלים להשתלבותם בערוץ החדש

בעקבות סגירת ערוץ הכנסת: 100 עובדים פוטרו

לאחר שבג"ץ דחה את העתירות שהגישו חברת החדשות וערוץ 20 נגד החלטת מועצת הכבלים והלוויין. זוכת המכרז RGE(בעלת ערוץ עשר) תפעיל את ערוץ הכנסת, לאחר שהופעל במשך 14 שנה על ידי חברת החדשות.

בעקבות סיום השידורים, למעלה מ100 עובדים של ערוץ הכנסת נותרו ללא מקום עבודה. מספר חברי כנסת בהובלת ח"כ מירב בן ארי (כולנו), נעתרו לעזרתם ופנו אל המפעיל החדש של ערוץ הכנסת, בניסיון לשכנע את מפעיל הערוץ החדש לקבלם לעבודה.

במכתב ששלחה בן ארי לערן טיפנברון, שנבחר להיות המנהל החדש של הערוץ. הבהירה כי אין בכוונתם להתערב בשיקוליו לגיוס עובדים לערוץ החדש, אך ישמו להמליץ על העובדים הוותיקים שנותרו ללא פרנסה. "נשמח לשמש מליצי יושר על אותם אנשים נפלאים, שעובדים בערוץ, חלקם עובדים במשך שנים רבות, חלקם הורים לילדים, מפרנסים משפחות ובשבועות האחרונים רובם אינם יודעים מה צופן להם עתידם המקצועי", מסרו הח"כים במכתב.

מטעם ערוץ הכנסת החדש שיתחיל את שידוריו כבר ב-1 באוגוסט, נמסר בתגובה כי הם מקיימים מגעים עם עובדים רבים ומתכוונים לגייס עובדים משורות ערוץ הכנסת הקיים על פי הצרכים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו