שגרירת ארה"ב: "צריך לשים לב לנזק שנגרם לישראל" - סרוגים

שגרירת ארה"ב: "צריך לשים לב לנזק שנגרם לישראל"

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי הגנה על המדיניות הישראלית מול טרור העפיפונים וההצתות מרצועת עזה. לטענתה, "התקשורת מבקרת כל צעד שישראל עושה כדי להגן על עצמה. צריך לשים לב לנזק שנגרם לישראל מהטרור בעזה"

שגרירת ארה"ב: "צריך לשים לב לנזק שנגרם לישראל"
  "הפלסטינים דוחים הצעת שלום שהם עוד לא ראו". ניקי היילי (צילום: שאטרסטוק)

ארה"ב ממשיכה להגן על ישראל: שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי, הביעה הערב (שלישי) תמיכה במדיניות של ישראל מול טרור העפיפונים ופעולות ארגוני הטרור מרצועת עזה.

"התקשורת הבינלאומית מבקרת על כל צעד שישראל עושה על מנת להגן על עצמה" טענה במהלך דיון של מועצת הביטחון של האו"ם. "צריך גם לשים לב  לא לראות את הנזק האמיתי שנעשה לישראל על ידי הטרור שיוצא מעזה".

עוד הביעה ביקורת חריפה על נסיונות ההצתה של הארגונים בעזה. לדבריה, "אם זה היה קורה בארה"ב, המדינות פה היו מדברות על זה הרבה יותר. פריז נשרפה עשר פעמים, זה לא דבר קטן".

השגרירה האמריקנית הוסיפה והתייחסה ל"עסקת המאה"- המתווה האמריקני המתגבש להסכם שלום בין ישראל לפלסטינים, אשר זכה לביקורת נרחבת מצד הרשות. "הפלסטינים דוחים הצעת שלום שהם אפילו עוד לא ראו" טענה. "כשאנחנו מושיטים את ידנו, אנחנו מצפים שלא ינשכו אותה".

היילי ציינה גם את מדינות ערב, אשר לטענתה לא פעלו מספיק בנושא. "איפה הם כשזה נוגע לשלום?" שאלה. "אם באמת היה אכפת למדינות ערב מהעם הפלסטיני, הם היו מגנים את הקיצוניים, ואומרים להנהגה הפלסטינית כמה מטופשת היא נראית בדחיית הסכם השלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו