גם הליברלים: רב סרוג נוסף מצטרף לתמיכה באלקין - סרוגים

גם הליברלים: רב סרוג נוסף מצטרף לתמיכה באלקין

הרב רפי פוירשטיין, רב הקהילה הדתית לאומית בשכונת הר נוף בירושלים הכריש על תמיכתו בזאב אלקין לראשות העיר. רק לפני כחודש וחצי, השתתף בכנס עם המועמד עופר ברקוביץ'

גם הליברלים: רב סרוג נוסף מצטרף לתמיכה באלקין
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

הבחירות לעיריית ירושלים. הרבנים הסרוגים בירושלים מצטרפים לזאב אלקין. אחרי הרב שלמה אבינר, הרב דב ליאור, הרב יהושע צוקרמן והרב יהודה בן ישי, גם בצד הליברלי של הציונות הדתית מביעים תמיכה באלקין.

היום הכריז הרב רפי פוירשטיין, יו"ר עמית של ארגון רבני צהר ורב הקהילה הדתית לאומית בשכונת הר נוף על תמיכתו באלקין. ההודעה מגיעה לאחר שלפני כחודש וחצי, השתתף בכנס משותף עם המועמד עופר ברקוביץ'.

במכתב ששלח הרב פויירשטיין הוא כותב בין השאר: "ברצוני להביע תמיכה נמרצת במועמדותך לראשות עיריית ירושלים. ירושלים עשתה בשנים האחרונות צעדים גדולים קדימה בהתפתחותה הכלכלית והחברתית , אך הדרך עוד רבה והרבה מאוד אתגרים לפנינו.

אני משוכנע כי חריפותך השיכלית בשילוב עם כושר הביצוע שלך, ובמיוחד ניסיונך הפוליטי רב השנים לחבר כוחות שונים ואף מנוגדים לעבודה משותפת, תחת מטרה אחת הינם בסיס מצוין להצלחה באתגרים העומדים בפני ירושלים. ירושלים העמידה בשנים האחרונות מנהיגות מבטיחה שמגלה אחריות כלפי מגוון השבטים המרכיבים את העיר. אני משוכנע כי תדע לאחד את כל הכוחות הצעירים והמבטיחים הללו תחת מנהיגותך ולשלב ידיים למען הצמחתה של בירתנו הנצחית.

ירושלים לא נחלקה לשבטים

עוד הוסיף הרב: "ירושלים לא נחלקה לשבטים, היא צריכה להיות שייכת לכלל ישראל על כל גווניו. ברור שבמצבה הנוכחי של החברה הישראלית, לביחד הזה מחירים, המאלצים את המגזרים השונים לשלם מחיר ולדעת לוותר עבור החיבור החיוני הזה של ירושלים." והוסיף: "אני משוכנע כי אתה תדע להביא את כל בניה של ירושלים, החילוניים, הציונות הדתית, המסורתיים והחרדים לעבוד יחד למען בנינה של ירושלים ולדעת להכיל זאת את זה ולגלות אחריות זה כלפי זה"

לסיום כתב הרב פויירשטיין לשר אלקין: "אני קורא לתושבי ירושלים לתמוך במועמדותך על מנת לממש את השאיפות הגדולות הללו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רב להשכרה?
ירושלמי | 18-07-2018 19:04
נו באמת....
2
"רב ליברלי",הרב פוירשטין, אתה אוהב את ההגדרה?
כתבו מה שחשבו | 19-07-2018 14:46
תמשיך ככה, ההגדרה תדרדר עוד יותר. רבנים, תלמדו, מי שמוותר במתק שפתיים, לא נותנים לו כבוד.