שליח טראמפ נגד חמאס: "טרוריסטים וגורמי סבל" - סרוגים

שליח טראמפ נגד חמאס: "טרוריסטים וגורמי סבל"

שליח נשיא ארה"ב למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, תקף את חמאס על שיגורי הטילים והאשים את הארגון באחריות לסבל ברצועת עזה: "הפלסטינים ראויים למנהיגים שמשפרים את חייהם, לא טרוריסטים שמשמידים תשתיות"

author-image
שליח טראמפ נגד חמאס: "טרוריסטים וגורמי סבל"
  "בואו נתמקד במי שגורם לסבל". ג'ייסון גרינבלט (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

הבית הלבן נגד חמאס: שליחו של נשיא ארה"ב למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, תקף היום (שלישי) את ההתנהלות של ארגון הטרור בעימותים האחרונים עם ישראל, וביקר בחריפות את שיגור הטילים הנרחב לעבר ישראל בסוף השבוע האחרון.

בדבריו גרינבלט האשים את חמאס כאחראי לסבל של הפלסטינים ברצועת עזה, וטען כי הארגון מתמקד יותר בטרור נגד ישראל ופחות בחיי האזרחים ברצועה. "בסוף השבוע הרקטות של חמאס פגעו בקווי החשמל שמספקים חשמל לתושבי עזה" כתב בטוויטר, כשהוא מציין כי זו הפעם השנייה בחודשיים האחרונים ששיגור הטילים גורם לנזק בתשתיות הרצועה. "הפלסטינים ראויים למנהיגים שמשפרים את חייהם של העם והאזרחים, לא טרוריסטים שמשמידים תשתיות שמייעלות את החיים. בואו נתמקד במי שגורם לסבל".

השליח האמריקני הוסיף והזכיר את ביקורו ביישובי עוטף עזה וברצועה בשנה שעברה, במהלכה נפגש עם תושבים ישראלים ופלסטינים. "לעולם לא אשכח את הביקור שלי בקיבוץ נחל עוז. התושבים אמרו לי שהם מעוניינים גביחסים טובים עם שכניהם ביישובי רצועת עזה" אמר. "האזרחים הפלסטינים שפגשתי באותו יום גם ציינו את רצונם לחיים נורמליים ושלום מתמשך עם שכניהם בישראל. לצערי, כל עוד חמאס בשלטון ומתקבע בדרכיו המסוכנות וההרסניות, לא נצליח להתקרב לפתרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו