״אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות״ - סרוגים

״אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות״

רה"מ הבהיר היום לחברותיו בקואליציה: "נעביר את חוק הלאום שהוא מאוד חשוב", והוסיף שזה יקרה "אם לא בשעות הקרובות אז בימים הקרובים". על ההדלפות מהקבינט: ״אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות״

״אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות״
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבהיר היום (שני) בתחילת השבוע הסוער של סיום מושב הכנסת, "אנחנו נעביר את חוק הלאום שהוא מאוד חשוב" והוסיף שזה יקרה, "אם לא בשעות הקרובות אז בימים הקרובים".

על הוויכוחים סביב ההדלפות מישיבת הקבינט המדיני בטחוני שהתקיימה אתמול, אמר נתניהו: ״אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות״.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, אמר נתניהו "חברינו השר יריב לוין, אמיר אוחנה ואבי דיכטר מובילים עבורנו, עבור הליכוד את חוק הלאום. חוק חשוב מאין כמוהו.

"כפי שאמרנו", הדגיש נתניהו, "אנחנו נעביר את החוק הזה שהוא מאוד חשוב כדי להבטיח את היסוד של הקיום שלנו שהוא ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי״.

קודם לכן נפגש נתניהו עם ראשי היישובים בעוטף עזה. "פגשתי גם את הילדים הנהדרים שם. אנחנו בתוך מהלך, הוא כרוך בחילופי מהלומות, הוא כרוך בכוח רצון ובכוח", זאת סביב ההסלמה בדרום.

נתניהו הוסיף: "אנחנו באים כשהצד השני צריך להכיר בזה שיש מולו קיר פלדה של ממשלה נחושה, של מנהיגות מקומית איתנה, של התיישבות ציונית שאנחנו מחזקים אותה ועוד נחזק אותה בדברים שנביא גם לכאן וכמובן בצבא חזק, צה״ל, שכולנו גאים בו וכולנו מצדיעים לו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ראו בתמונה מי מנהל את המדינה,ארבעה חדלי אישים
אזרח | 17-07-2018 15:03
אוחנה, נתניהו אמסלם, קרא , איזה אוסף, איזו חבורה, ככה אנחנו נראים ממש דוגמה ומופת, אמסלם בכלל משתמש במינוח המאפיונרי שטינקר, אוחנה לא דואג לשכמותו, קרא עלה התאנה של השתלטות נתניהו על התקשורת, ואיפה קיש-קשתא וזוהר עוד שני יצורים אווילים לכוורת שמנהלת את מדינת ישראל + בעלי הלשון הארוכה ארוכה שמגיעה לקרביים של החושבים עצמם למחלקת המלכ(ח)ים