מנהיג איראן: "עסקת המאה של ארה"ב לא תתגשם" - סרוגים

מנהיג איראן: "עסקת המאה של ארה"ב לא תתגשם"

מנהיג איראן, האייתוללה עלי חמינאי, התייחס לתכנית האמריקנית המתגבשת להסכם שלום בין ישראל לפלסטינים ואמר כי המהלך לא יצליח. לדבריו, "העסקה השטנית לעולם לא תתגשם, הפלסטינים ינצחו והמשטר הציוני המזויף יחוסל"

author-image
מנהיג איראן: "עסקת המאה של ארה"ב לא תתגשם"
  "המשטר הציוני המזויף יחוסל". מנהיג איראן עלי חמינאי (צילום: עמוד הטוויטר של רשת PressTV)

איראן נגד ארה"ב: מנהיג איראן, האייתוללה עלי חמינאי, התייחס היום (שני) ל"עסקת המאה"- היוזמה האמריקנית להסכם שלום בין ישראל לפלסטינים המתגבשת בימים אלו. בדבריו טען כי המהלך האמריקני לא יצליח ונועד לכישלון.

"האמריקנים קוראים לתוכנית המרושעת שלהם בנוגע לפלסטין 'עסקת המאה', אבל כדאי שהם ידעו שהעסקה השטנית והאכזרית שלהם לעולם לא תתגשם" אמר לסוכנות הידיעות האיראנית ISNA. "לאכזבתם של הפוליטיקאים האמריקנים, פלסטין לא תישכח, וירושלים תישאר עיר הבירה שלה ומקום המשכן של המוסלמים".

בהמשך הפנה איומים גם לעברה של ישראל, והתייחס במרומז לעימותים הנרחבים ברצועת עזה. "החלום כי ירושלים תינתן לציונים לעולם לא יתגשם. העם הפלסטיני יתנגד לחלום הזה, והמדינות המוסלמיות יתמכו בפלסטינים ולא יתנו לזה לקרות" אמר. "בעזרת אללה הפלסטינים ינצחו את אויביהם, וכולנו נראה את היום שבו המשטר הציוני המזויף יחוסל".

כאמור, בימים אלו הממשל האמריקני עובד על פרטי "עסקת המאה" אשר תוצג לישראל ולפסלטינים. על פי ההערכות, התכנית האמריקנית תגדיר את מזרח ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית העתידית, אך זאת רק בתנאי שהעיר העתיקה תהיה תחת שלטון בינלאומי. עוד נטען כי המדינה הפלסטינית תהיה בעלת ריבונות מוגבלת ומפורזת, וגבולות המדינה לא יתבססו על גבולות 1967 כפי שהפלסטינים דרשו בעבר. כמו כן, בקעת הירדן תישאר במלואה בריבונות ישראלית, והיישובים הישראלים ביהודה ושומרון יישארו בידי ישראל ולא יפונו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צודק.
יפה יוסף | 16-07-2018 16:28
הר הבית לפלסטינים והכותל ליהודים. הפרדה אמיתית. מדינה ריבונות לפלסטינים בגדה עם כל ערבי ישראל שיעברו לשם בעזרת השם בקרוב ובקלות.