לא הגיע לקבל את הפרס היוקרתי-בגלל ששמר שבת

לא הגיע לקבל את הפרס היוקרתי-בגלל ששמר שבת

השחקן הישראלי משה פולקנפליק, שקטף את פרס השחקן המצטיין בפסטיבל הסרטים האירופאי 'קרלובי וארי', לא הגיע אמש (שבת) לטקס לקבל את הפרס היוקרתי מאחר והוא התקיים בשבת

author-image
השחקן שוויתר על קבלת פרס בינלאומי- בגלל השבת
  (צילום: יוטיוב )

רגע לפני שיכבוש את פסטיבל הקולנוע בירושלים, הסרט הישראלי "גאולה" של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב- קטף שני פרסים יוקרתיים בפסטיבל הסרטים האירופאי 'קרלובי וארי' ה-53.

את פרס השחקן המצטיין בפסטיבל היוקרתי, קטף השחקן הראשי בסרט "גאולה", משה פולקנפליק המגלם בסרט סולן להקת רוק שחזר בתשובה והחליט לחזור לסיבוב הופעות אחרון, למען הצלת ביתו הקטנה.

מאחר והוא בעצמו חזר בתשובה גם במציאות, פולקנפליק לא הגיע לקבל את הפרס היוקרתי בטקס שהתקיים אמש (שבת) בצ'כיה, לטובת שמירת השבת. במקומו קיבל את הפסלון יוסי מדמוני, מיוצרי הסרט.

מככב על המסך ועובד כמאבטח

ההישג המרגש של פולקנפליק, הגיע לאחר שכמעט פרש מעולם המשחק לתקופה ארוכה, בגלל קשיי פרנסה ולשמחתנו חזר לאחרונה לככב על המסך. בנוסף לתפקידו הענק ב"גאולה", הוא מככב כחרדי גם בסרט "דרייבר", מבית יוצרי שטיסל המככב בבתי הקולנוע בימים אלו .

את עבודתו בעולם המשחק, פולקנפליק משלב יחד עם עבודתו כמאבטח בהוסטל לבעלי צרכים מיוחדים. חלק מהחזרות לסרט "גאולה" עם יוצרי הסרט נערכו בבוטקה השמירה בו עובד בהוסטל.

מככב בסרט דרייבר (צילום: יחצ)

פרס נוסף שקיבל הסרט "גאולה" הוענק ליוצריו מטעם ארגון נוצרי, המעניק פרסים לסרטים הנוגעים בשאלות רוחניות. בעוד שאת הפרס הגדול של הפסטיבל קטף הסרט "I Do Not Care If We Go Down In History As Barbarians" של הרומני ראדו ג'ודה.

הסרט "גאולה" יוקרן לראשונה בישראל בפסטיבל הקולנוע ירושלים, שיתקיים בסוף החודש הנוכחי ובמהלך השנה יופץ מסחרית בידי בתי קולנוע לב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו