אחרי הרבנים- תמיכה משמעותית נוספת באלקין - סרוגים

אחרי הרבנים- תמיכה משמעותית נוספת באלקין

164 ראשי ערים וראשי סניפים של הליכוד מכל קצוות הארץ, יוצאים בתמיכה נרחבת בשר לענייני ירושלים זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים תחת הכותרת "תומכים באלקין לירושלים חזקה"

אחרי הרבנים- תמיכה משמעותית נוספת באלקין
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

אחרי תמיכת הרבנים הסרוגים– תמיכה מקיר לקיר בליכוד באלקין לראשות העיר ירושלים.

164 ראשי ערים וראשי סניפים של הליכוד מכל קצוות הארץ, יוצאים בתמיכה נרחבת בשר לענייני ירושלים זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים תחת הכותרת "תומכים באלקין לירושלים חזקה".

במכתב שהוציאו בכירי הליכוד ברחבי הארץ ובהם עשרות ראשי ערים, ראשי מועצות אזוריות ומקומיות וראשי הסניפים נכתב: "אנו ראשי רשויות מהליכוד וראשי סניפים מכל רחבי הארץ, תומכים במועמדותו של השר לענייני ירושלים זאב אלקין, לתפקיד ראש העיר ירושלים לקוראים לחברינו מירושלים ובארץ כולה להתגייס לתמיכה במועמדותו".

מדובר בהבעת אמון מלאה בשר אלקין ובהצלחתו בעיר. בפניה כתבו ראשי הערים והסניפים:"אנו מברכים את תושבי ירושלים על מועמדותו של מנהיג בכיר ברמה הלאומית לראשות עירם, וסוברים כי לעיר הבירה של כולנו מגיע מנהיג מסוגו של השר אלקין"

במכתב עליו חתמו 164 ראשי ערים וסניפים של הליכוד נימקו את תמיכתם בעשייה הגדולה של אלקין בשנים האחרונות למען המחנה הלאומי והימין: "השר אלקין עשה רבות למען הליכוד והמחנה הלאומי בתפקידיו בכנסת ובממשלה ואנו בטוחים שימשיך בדרכו זו גם בתפקידו הבא כראש העיר ירושלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
פוליטרוק סובייטי
זאב | 08-07-2018 6:49
עוד פולטקאי נכלולי קטן וערמומי
2
מה הוא נותן בתמורה לתמיכת הרבנים?
מפדלניק | 09-07-2018 0:04
סגירת מתחמי חילול השבת הנוראים? ביטול מצעד הגאווה? הגדלת התקציב לתרבות תורנית? או ששוב הרבנים מתערבים בפוליטיקה בלי להבין איך זה עובד... (רמז קח ותן).
3
תמיכה שיווקית באלקין
דוד | 29-07-2018 11:51
התמיכה באלקין הינה שיווק בלבד, אלקין עדיין לא בשל לתפקיד ראש עיריית ירושלים, אפילו שהוא נורא רוצה. אחלה קמפיין שיווקי אבל תושבי ירושלים מספיק חכמים לא לבחור בו בשלב זה ורק לאחר שיתנסה קדנציה אחת בהוויה הירושלמית יהיו לו סיכויים.