'הכל רעד, זה היה מפחיד': רעידות אדמה הורגשו בארץ - סרוגים

'הכל רעד, זה היה מפחיד': רעידות אדמה הורגשו בארץ

בשעה 04:50 לפנות בוקר הורגשה בישראל - בעיקר בצפון הארץ - רעידת אדמה בעוצמה של 4.2 דרגות בסולם ריכטר. מספר דקות לאחר מכן הורגשה רעידה נוספת

'הכל רעד, זה היה מפחיד': רעידות אדמה הורגשו בארץ
  (צילום: שאטרסטוק)

בשעה 04:50 לפנות בוקר (רביעי) הורגשה בישראל – בעיקר בצפון הארץ – רעידת אדמה בעוצמה של 4.2 דרגות בסולם ריכטר, כך נמסר מהמכון הגיאופיסי לישראל.

מוקד הרעש היה בצפון הכינרת, בעומק של כארבעה קילומטרים מתחת לפני הקרקע. עם זאת, גם תושבים מהמרכז ומהשפלה דיווחו כי הרגישו את הרעידה.

שמונה דקות לאחר הרעידה הראשונה, הורגשה רעידה נוספת, בעוצמה פחותה של 3.2 דרגות. בשעה 06:50 דיווחו תושבים על רעידה קלה נוספת.

בר בן שבת מטבריה סיפרה לאתר ynet כי רעידת האדמה הורגשה בכל החדר: "הרעידה הייתה ממש חזקה, המיטה רעדה, כל מה שהיה בחדר רעד, זה היה ממש מפחיד. עד שהבנתי שמדובר ברעידת אדמה וצריך לקום ולצאת היא נרגעה, אך אחר כך הייתה עוד אחת קטנה". היא הוסיפה כי "כל השכונה פה על הרגליים. היו כאלה שממש יצאו מבוהלים מהבתים, לא נעים".

מילנה מטבריה תיארה: "זה היה פשוט מפחיד. בדיוק עמדתי בסלון, הדלקתי את המזגן ופתאום הרגשתי שאני זזה. כל הבר עם הבקבוקים התחיל לרעוד מאחורי השנדלירים. זה היה פשוט אחד הדברים הכי מפחידים שקרו לי. הלב שלי פשוט נפל. זה קרה ממש במהירות. מרוב פחד לא הצלחתי לעשות כלום, פשוט קפאתי במקום". שלמה מצפת סיפר: "הייתה רעידת אדמה מאוד חזקה, אנשים יצאו מבוהלים מהבתים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
כבר אמרו רבנים למה זה נגרם
דוד | 04-07-2018 9:46
הרסה פריצות בארץ ישראל ואנו צריכים להתעורר למנוע את הפריצות ולעקור אותה מן השורש בכוח הזרוע
פריצות ורעידות אדמה
אברהם | 04-07-2018 12:43
הרבנים שמחברים בין תופעות גאולוגיות טבעיות לבין התנהלות מוסרית פגומה הם לא יותר מבורים פרימיטיביים, שמתבססים על הבורות הפרימיטיבית של קהל התומכים שלהם. זה בערך כמו להגיד שהתקלפות הטיח בדירה נגרמת בגלל שהרב נוגע בתלמידיו. צא ולמד.