אדלשטיין נגד 'כנס הכיבוש': "חובה לבקש אישור" - סרוגים

אדלשטיין נגד 'כנס הכיבוש': "חובה לבקש אישור"

בעקבות "כנס הכיבוש" שמארגנות מפלגות השמאל מחר בכנסת, הנחה יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין, את מנכ״ל הכנסת כי כל הסיעות שרוצות לקיים אירוע, יחוייבו לבקש אישור מהנהלת המשכן

אדלשטיין נגד 'כנס הכיבוש': "חובה לבקש אישור"
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, הנחה את מנכ״ל הכנסת לכנס דיון דחוף בעניין ״כנסים כמו זה", שמארגנות מחר מפלגות השמאל בכנסת תחת הכותרת ״ילדים תחת כיבוש״.

"שיהיה ברור", אמר, "חברי כנסת מכל הסיעות שרוצים לקיים אירוע, חייבים לבקש אישור מהנהלת הכנסת. במקום, הם מארגנים אירועים המוניים במסווה של ״מפגשים״, כאילו הם מארחים מבקרים תמימים".  אדלשטיין הוסיף כי היה מצפה מהאחראים, "שיטפלו במצוקת ילדינו קודם״.

בתוך כך, דווח ב'חדשות' כי על רקע התנגדותו של יו"ר הכנסת לכנס שיתקיים מחר, הוא אסר על הקרנה של סרט באותו האירוע.

המחנ"צ איבדו את זה", כתב גם יאיר לפיד בחשבון הטוויטר שלו, בעקבות תמיכת מפלגת 'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי וציפי לבני באירוע המזוהה עם השמאל הקיצוני, מה שמעיד לטענתו כי "הם חברו למשותפת (הרשימה הערבית המשותפת; ע"ג)  והזמינו מחר לכנסת את 'שוברים שתיקה', 'בצלם' וכל תומכי ה-BDS לכנס 'ילדים תחת כיבוש'".

"זוהי מתנה לאויבי ישראל", כתב לפיד.

חבר הכנסת דב חנין (הרשימה המשותפת)- אחד מיוזמי הכנס יחד עם חברי הכנסת איימן עודה, מיכל רוזין (מרצ) וקסניה סבטלובה (המחנה הציוני), הסביר את מהות הכנס וכתב: "בכנס נדון בחייהם של מאות אלפי הילדים שגדלים בצל האלימות, המעצרים והעוני שמייצרות 51 שנות שלטון צבאי על העם הפלסטיני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
להחרים את אירגוני השמאל !!!
סטודנט ישראלי | 01-07-2018 16:28
בושה וחרפה למדינת ישראל שמאפשרת לפעול נגדה, ועוד בכנסת, במסווה של דאגה לילדים ערביים !!!??? לערבים יש תקציבים , אולם הם מזרימים הסיוע שמקבלים, לטרור ! זה לא אשמת ישראל !!! מזמן צריכים להעיף לכלא את מנהלי עמותות השמאל, הבוגדים !!!
2
גורל הערבים בשטחים
יעקב | 01-07-2018 16:52
מצבם של הערבים בשטחים מעניין אותי כקליפת השום. בשעה שאנחנו משגשגים והופכים את המקום הזה לגן עדן עלי אדמות, הם מעדיפים לבזבז את הכסף על טרור. מצידי שירקבו
3
האיידלשטיין הלז, משו מה נזכר מאוחר. למה?
עמוס | 02-07-2018 7:54
מחפש את כס הנשיאות?