שרה נתניהו: "מדובר בכתב אישום הזוי" - סרוגים

שרה נתניהו: "מדובר בכתב אישום הזוי"

"כתב האישום מופרך והזוי", זעמו עורכי הדין של שרה נתניהו בתגובה לכתב האישום החמור שהוגש נגדה, "בטוחים שבסופו של דבר הצדק, האמת וההיגיון ייצאו לאור" מסרו הארבעה בהודעתם

author-image
שרה נתניהו: "מדובר בכתב אישום הזוי"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

"כתב האישום מופרך והזוי. פעם ראשונה בישראל ובעולם שמעמידים לדין רעיית מנהיג על אוכל בחמגשיות.", זעמו עורכי הדין של שרה נתניהויעקב וינרוט, יוסי כהן ועמית חדד. זאת בתגובה לכתב האישום, שהוגש היום נגד רעיית ראש הממשלה.

לטענת הארבעה, "לא היו פה שום מרמה והפרת אמונים או קבלת דבר במרמה או כל עבירה שהיא". עוד אמרו כי רעיית ראש הממשלה שאינה עובדת ציבור, כלל לא הכירה את הנהלים ויצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף כשנשאלה בעניין זה.

כמו כן, היא לא זו שהזמינה את המזון והחמגשיות, אלא אב הבית לשעבר, עד המדינה מני נפתלי, כפי שהוא הודה בעצמו בבית המשפט בהרצליה.

עוד הסבירו, כי "משפחת נתניהו היא לא זו שצרכה את עיקר המזון והחמגשיות, אלא אנשים רבים אחרים, לרבות עובדי הבית. הסכום כולל גם אירוח אורחים רשמיים מהארץ ומהעולם, לרבות ארוחות דיפלומטיות עם מנהיגים שאמורות להיות ממומנות מתקציב אחר, ושגם אותן "הלבישו" על הגברת נתניהו".

לא מחזיק מים

את ההמשך הם מכנים כ"אבסורד הגדול ביותר", כאשר כתב האישום נובע מכך שהוא מתבסס על נוהל בלתי חוקי, שגם מי שכתב אותו מודה שהוא בלתי חוקי. לדברי עורכי הדין, "נוהל המבשלת נכתב בחטף על ידי שלושה פקידים חסרי סמכות, במיוחד עבור ראש הממשלה נתניהו, חמישה ימים בלבד לפני כניסתו לתפקיד ראש הממשלה במרץ 2009

הנוהל מעולם לא קיבל את האישור הנדרש על ידי ועדת הכספים של הכנסת שהיא הגורם היחיד המוסמך על פי חוק יסוד הממשלה, לקבוע מה מותר ומה אסור במעון ראש הממשלה. כתב אישום שמתבסס על נוהל לא חוקי, לא יכול להחזיק מים. לעומת זאת וועדת הכספים של הכנסת כן קבעה, בהתבסס על חוק יסוד הממשלה, שכל הוצאות הכלכלה של ראש הממשלה ומשפחתו במעון ראש הממשלה ישולמו על ידי המדינה, כפי שנקבע גם לגבי בית הנשיא", נמסר בתגובה.

הצדק, האמת וההיגיון ייצאו לאור

לבסוף ציינו, "לא רק שכתב האישום מתבסס על טענות שקריות ועל נתונים שגויים ומסולפים, הוא מתבסס כולו על נוהל פסול ובלתי חוקי שהוחל במיוחד עבור ראש הממשלה נתניהו ועבורו בלבד".

לאור זאת, הם אומרים: "כעת נוצרה הזדמנות להטיל אלומת אור על העובדות לאשורן. אנו בטוחים שבסופו של דבר הצדק, האמת וההיגיון ייצאו לאור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מתי יודעים שעורך דין משקר?
השפתיים זזות | 21-06-2018 17:47
ישראבלוף
2
אין גבול לטירלול
יפה יוסף! | 21-06-2018 20:32
אשה חולה. הבעייה נעוצה בבעלה שנותן שלא שם לה גבולות.
3
הפרקליטות בני שטן. כולנו מברכים את שרה
עמוס | 22-06-2018 7:21
כנ''ל
4
אם כך, זו הרמה להנחתה....
תם | 22-06-2018 9:31
בהצלחה
5
כל הזמן מתבכיינת?
אדיר | 23-06-2018 2:39
מאות אלפי שקלים בזבזת ואת עוד בוכה.. איך אמר עמית סגל: נתניהו מתבלבל בין טובתו לטובת המדינה.. היה טוב, טוב שהיה ויאללה שייגמר
6
בשביל העם היהודי. שרה היא מלכת אסתר !!!
עמוס | 24-06-2018 13:49
שתאריך ימים בבריאות עם בעלה ביבי היקר מלך ישראל