בקרוב בסלולר: גוגל מנסה להתחרות בוואטסאפ - סרוגים

בקרוב בסלולר: גוגל מנסה להתחרות בוואטסאפ

בגוגל החליטו להתחרות בוואטסאפ וטלגרם, והשיקו אפליקציית מסרים חדשה משלהם. האפליקציה החדשה כוללת מספר חידושים, ביניהם מערכת בינה מלאכותית שתגיב עבורכם להודעות

בקרוב בסלולר: גוגל מנסה להתחרות בוואטסאפ
  מתחרה לוואטסאפ? אפליקציית Android Messages של גוגל (צילום: עמוד הטוויטר של אתר 9to5Google)

גוגל נגד וואטסאפ: חברת הטכנולוגיה השיקה אמש (שלישי) אפליקציית מסרים חדשה בשם Android Messages, שצפויה להציב תחרות ממשית לוואטסאפ ולטלגרם השולטים היום בשוק.

החידוש העיקרי של Android Messages הוא מערכת בינה מלאכותית שתוכל להגיב עבורכם להודעות באופן אוטומטי. המערכת תקרא את התוכן של כל הודעה שמתקבלת, תנסה לקבוע מה התגובות הכי מתאימות- ואז תציג שלושה אפשרויות שהמשתמש יוכל לבחור מביניהם. התגובות יושפעו לא רק מתוכן ההודעה, אלא גם מהיסטוריית השיחות שלכם עם אותו איש הקשר.

עכשיו גם בגרסה למחשב. אפליקציית המסרים של גוגל (צילום: עמוד הטוויטר של אתר Gizmodo)

בניגוד למתחרים, המציעים לשלוח הודעות דרך האינטרנט (וחבילת הגלישה של המשתמשים), האפליקציה החדשה של גוגל מהווה הרחבה משמעותית של אפליקציית הסמסים הסטנדרטית המופיעה כיום במכשירי האנדרואיד. עם זאת, בגוגל מציעים מספר אפשרויות המוכרות גם מהאפליקציות האינטרנטיות, ביניהם גסה למחשב המתחברת לטלפון באמצעות ברקוד, וכן היכולת לשלוח תמונות, סרטונים ואנימציות או להציג קישורים בתוך האפליקציה- כפי שנהוג בוואטסאפ.

האפליקציה החדשה של גוגל תושק בימים הקרובים, תחילה בארה"ב, ותגיע בהדרגה גם למדינות נוספות- ביניהם גם ישראל, שצפויה לקבל את האפליקציה בחודש הקרוב. האפליקציה תהיה זמינה להורדה מחנות האפליקציות של גוגל, וכן תוצג כעדכון לכל מכשירי האנדרואיד הכוללים אפליקציית סמס כיום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו